رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: بعد از ۸ سال پرسپولیس را در آبادان شکست دادیم/ مربیان مسابقات را از عینک خودمان نگاه می‌کنند

22:06 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۴۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: پرسپولیس را خیلی خوب در هفته گذشته آنالیز کرده بودیم.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*تبریک بسیار ویژه به هواداران آبادانی می‌گویم. این برد را به آنها هدیه می‌کنیم که ما را در مسیرمان تا استادیوم همراهی کردند.

*این برد را علی‌الخصوص به طالب ریکانی تقدیم می‌کنیم که روزهای سختی را پشت سر گذاشت. متأسفانه او ۳ روز در تمرین ما نبود و انفرادی تمرین می‌کند. ریکانی روزهای سختی را پشت سر گذاشت.

*خیلی خوشحالم که صدای پایکوبی هواداران را می‌شنوم. برای اولین بار است که پس از سال ۹۲ پرسپولیس را در آبادان شکست دادیم و شاید بهانه‌ای شد که یادی هم از فونیکه سی کنیم. پرسپولیس را خیلی خوب در هفته گذشته آنالیز کرده بودیم.

مقابل پرسپولیس نباید به هیچ عنوان عقب بکشید، زیرا بلای بازی رفت سرمان می‌امد و ۷۵ دقیقه عقب بازی کردیم. بازیکنان ما امروز خیلی خوب بازی کردند و توانستند مهدی امیری، مهدی ترابی و عبدی را به خوبی کنترل کنند. حتی می‌توانستیم گل سوم را هم بزنیم، اگر بازیکنان در آن صحنه دقت بیشتری می‌کردند به گل دوم هم می‌توانستیم زودتر در نیمه اول برسیم.
 
*پرسپولیس هم در نیمه اول یکی دو موقعیت داشت و در نیمه دوم هم یک موقعیت به دست آورد، ولی زمانی که رو به بازی مستقیم آورد، ما بازیکنان بلندمان را آوردیم و دیگر کاری از پیش نبردند. از دقیقه ۷۵ به بعد ما به حریف برتر بودیم. امیدوارم این برد‌ها ادامه داشته باشد و من می‌گویم به خاطر هوادار خوب آبادان امیدوارم دیگر رنگ باخت را نبینیم.
 
*آقا یحیی دوست و برادر خوب من است. ما مربیان مسابقات را از عینک خودمان نگاه می‌کنیم. او تحلیلش را از بازی گفته است. پرسپولیس هم موقعیت داشت و من برای او احترام قائلم و دوست و برادرم است، اما ما اجازه ندادیم پرسپولیس هم در پشت باکس و هم طرفین باکس صاحب موقعیت شود. یک بازی پرفشار و من تو من را با حریف انجام دادیم و اجازه ندادیم ترابی و امیری با مدافعان ما تک به تک و سینه به سینه شوند. برای گل محمدی دوست خوبم احترام قائل هستم. 
 
*۲۰ هفته طول کشید تا بتوانیم ۳ بازی اول فصل را جبران کنیم، در هفته بعد هم تیم من همین گونه با تمام وجود بازی خواهد کرد. بخش زیادی از زندگی‌ام را مدیون آن تیم (استقلال) هستم، اما با تمام وجود تلاش خواهیم کرد. مکتب استقلالی که بزرگانی، چون علی جباری، عمو نصی، و بهتاش فریبا دارد به من یاد داده که با تمام قدرت بازی کنم و پا پس نکشم. هفته آینده هم با تمام وجود بازی خواهیم کرد. امانتی در آبادان در دست دارم که مردم این شهر و مسئولان این شهر به من اعتماد کرده‌اند.
 
*در آبادان به فوتبال نگاه متفاوت‌تری نسبت به همه جای کشور وجود دارد. در تبریز هم نگاه به فوتبال متعصبانه بود، در آبادان نگاه به فوتبال هم متعصبانه است و هم همه مردم به اندازه سرمربی تیم فوتبال را می‌فهمند. روز گذشته یک پیرمرد به من گفت که می‌خواهد یک نکته فنی بگوید، اما ۲۳-۲۲ نکته فنی را به من گفت که من به همکارانم گفتم او را به جایم به جلسه فنی ببرید. بازیکنانم امروز به طالب ریکانی قول دادند که حتما در این بازی برنده می‌شوند، زیرا فضای مجازی سه روز سخت را برای این بازیکن ایجاد کرده بود. این برد را هم به هواداران و همه به خانواده بازیکنان و هم ریکانی تبریک می‌گویم. 
 
*اگر بخواهید پرسپولیس را ببرید باید پا به پای این تیم بدوید و به هیچ عنوان پا عقب نگذارید، چون در بازی رفت هم فقط ۱۵ دقیقه بالا بازی کردیم و می‌توانستیم حتی بازنده نباشیم و برنده شویم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *