سردار فدوی: شیطان بزرگ و هم پیمانانش به پیروزی‌های ایران اعتراف دارند

13:47 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۲۴
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ما و شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانان آن با وجود خصومتی که با جبهه اسلامی دارند به پیروزی‌های ایران اعتراف می‌کنند.
- بنا به اعلام سپاه نیوز، همزمان با روز درختکاری و هفته محیط زیست، تعداد هزار اصله نهال مثمر سیب و توت در دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (ع) با حضور سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در تهران و همزمان به صورت ویدیو کنفرانس در سراسر کشور و در سپاه‌های استانی غرس شد.

سردار فدوی در این مراسم با تبریک میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و با اشاره به ویژگی‌های یک پاسدار حقیقی، گفت: اولین ویژگی یک پاسدار ایمان است، پاسداران باید در مدت خدمت خود تلاش کنند که به ایمان خود اضافه کند.

وی باور داشتن به وعده‌های الهی را از دیگر ویژگی‌های یک پاسدار دانست و افزود: در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی بسیاری از وعده‌های الهی را با چشم خود دیده‌ایم که تحقق پیدا کرده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: موفقیت‌های بی‌شمار این دوران به دلیل عنایات ویژه خداوند بوده است، البته تحقق وعده‌های الهی شروطی دارد، پاسداران باید با ایمان کامل، اخلاق و صدق به میدان روند تا خداوند به وعده اش عمل کند و پیروزی‌ها را عنایت کند.

فدوی اضافه کرد: دشمنان ما و شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانان آن با وجود خصومتی که با جبهه اسلامی دارند به پیروزی‌های ایران اعتراف می‌کنند.

وی با بیان اینکه پاسداران انقلاب اسلامی به وعده‌های خدا باور دارند چرا که آنچه خداوند می‌گوید بالاترین است و بیشترین باور را باید به وعده خدا داشت، اظهار داشت: با شور و نشاط کار کردن از مشخصه‌های پاسداران است.
 
 

برچسب ها: سپاه پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *