ارتقای اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان‌های استان تهران است

13:22 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۹۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: ارتقای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان‌های استان تهران است و در این زمینه تمام امکانات بسیج خواهند بود.
 - سید حشمت الله حیات الغیب  که به منظور بررسی وضعیت مددجویان و بازدید از واحد‌های مختلف در ندامتگاه قزلحصار حضور یافته بود، بیان کرد: به زودی با محوریت برنامه اصلی سازمان زندان‌ها که اصلاح و تربیت افراد بزهکار و مهیا کردن بستری جهت بازگشت سازنده آنان به اجتماع است و شاهد تحولات اساسی جدید در تمام مراکز خواهیم بود.
 
مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: ارتقای فعالیت‌های تربیتی، فرهنگی، رفاهی، بهداشت و درمان و اشتغال مددجویان اولویت اصلی اداره کل زندان‌های استان تهران است و اجرای این امر تنها با صرف هزینه، وقت و استفاده از ابزار و دانش متخصصان، اقدامات تربیتی محقق خواهد شد.
 
وی با تاکید بر ضرورت تلاش جهادگونه در زندان‌ها و رسیدن به اهداف متعالی سازمانی تصریح کرد: کارکنان زندان‌های استان تهران علیرغم دوران سخت مبارزه با بیماری کرونا، ایثارگرانه حافظ سلامتی مددجویان و همچنین تامین کننده نظم و آرامش در جامعه هستند.
 
مدیر کل زندان‌های استان تهران همچنین ضمن اشاره به تاثیر باور‌های دینی و عقیدتی در رشد فکری و اخلاقی زندانیان اظهار کرد: ایجاد محیط شاداب و زیباسازی اماکن موجب ارتقای انگیزه تربیتی و خودسازی در زندانیان می‌شود که بر اساس آن مسیر بازگشت سالم به جامعه روشن‌تر خواهد بود.
 
حیات الغیب در ادامه از تلاش‌های شبانه روزی مدیر ندامتگاه قزلحصار و مجموعه کارکنان آن مرکز تشکر کرد و افزود: روند بازسازی در این مرکز باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و تا پایان سال بخش عمده‌ای از اندرزگاه‌ها و فضا‌های عمومی بهسازی و زیباسازی خواهد شد.
 
در ادامه بازدید مدیرکل به همراه اسماعیل جمیاری معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران از پروژه‌های در حال تکمیل مجتمع سالن‌های ملاقات و انتظار مراجعین، غذاخوری و آمفی تئاتر واحد فرهنگی بازدید و  ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه‌های مختلف و سربازان وظیفه با آنان گفت‌وگو و دستوراتی در خصوص رفع مشکلاتشان صادر کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *