رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری آیین اختتامیه رقابت‌های بین المللی اسکواش

11:01 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۸۶۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
آیین اختتامیه رقابت‌های بین المللی اسکواش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در تالار صدف با حضور فرماندهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و با حضور رییس فدراسیون اسکواش برگزار شد

- آیین اختتامیه رقابت‌های بین المللی اسکواش نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در تالار صدف این نیرو با حضور فرماندهان و مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و رییس گروه ورزش قهرمانی استان و کادر اجرایی و فنی مسابقات و با حضور رییس فدراسیون اسکواش برگزار شد.

در این مراسم مسعود سلیمانی رییس فدراسیون اسکواش کشورمان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در میزبانی‌های ارزشمند و حرفه‌ای و ثبت جهانی رفابت‌های اسکواش بنام شهدای سرافراز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تقویم فدراسیون جهانی توسط تربیت بدنی نیروی دریایی ارتش و هیات اسکواش استان تهران با حضور مدعیانی از ایران و هند و عراق برگزار شد که رقابت‌های دیدنی را از اسکواش به نمایش گذاشتند. وی به قهرمانان این دوره از مسابقات که همزمان با بعثت رسول اکرم (ص) عطرآگین‌تر از دوره‌های قبل بود تبریک گفت و این مژده را به حاضرین داد که در ماه‌های آینده نخستین ایرانی در اسکواش به کمپین رنکینگ دو رقمی‌های جهان می‌پیوندد که نقش نیروی دریایی در این افتخار ارزنده خواهد بود.

سلیمانی تداوم این رویداد‌ها را از نقاط قوت ماموریت مشترک تربیت بدنی نیروی دریایی و هیات تهران خواند و افزود از زمانی که فدراسیون با نیروی دریایی ارتش همزمان با افتتاح سالن اسکواش در ستاد این نیرو ارتباط برقرار کرد پی گیری و اجرا را به هیات اسکواش در پایتخت سپرد و الحق در میزبانی‌های هدفمند ماموریت خود را این هیات بخوبی انجام داد.

وی در پایان از عوامل و دست اندرکاران برگزار کننده و کادر داوری و فنی و احرایی مسابقات و بازیکنان حاضر داخلی و خارجی تقدیر کرد.

سپس با حضور مسولان حاضر جام قهرمانی و مراسم توریع مدال و اهدای احکام از ورزشکاران و تقدیر از داوران و مجریان و حامیان و اسپانسر‌های مسابقات تجلیل شد. در این مراسم امیر دریا دار بلوچ به نمایندگی از دریادار شهرام ایرانی اعلام استمرار این میزبانی‌ها با تعداد بالای ورزشکار حرفه‌ای جهانی را با محوریت نیروی دریایی ارتش را در اسکواش نمود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *