عیدی: باید دست پر از رفسنجان برگردیم/ فشار روحی زیادی روی نفت مسجدسلیمان است

11:02 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۸۶۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: تیم ما روز‌های سختی را سپری می‌کند و برای خارج شدن از زیر این فشار باید با امتیاز از رفسنجان به خانه برگردیم.

مجید عیدی در گفت‌وگو با میزان، درباره شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: شرایط سختی داریم، اما در تلاشیم که از این وضعیت خارج شویم. در کل نیم فصل دوم سخت‌تر است و ما هم کمی بدشانس بودیم، با این حال ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم این شرایط را تغییر دهیم. امیدوارم روزهاى خوب ما هم برسد و از انتهای جدول جدا شویم.

وی با اشاره به این که برای ارتقاء جایگاه تیم نفت مسجدسلیمان در نیم فصل دوم برنامه داشتند، گفت: مدیریت و کادرفنى در تلاش هستند که از این وضعیت خارج شویم و مطمئنم شرایطمان در بازى‌هاى آینده بهتر می‌شود. ما تیم خوبی هستیم و احساس کنم در صورت کسب یک پیروزی می‌توانیم از این وضعیت خارج شویم. فشار روحی زیادی روی تیم است و باید با برنده شدن خود را از زیر این فشار خارج کنیم. امیدوارم این مهم زودتر رخ دهد و ما در شرایط بهتری قرار بگیریم.

بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با اشاره به بازی امروز مقابل تیم مس رفسنجان خاطرنشان کرد: بازى سختى رو پیش رو داریم، اما براى بهتر شدن شرایط تیممان باید دست پر از رفسنجان برگردیم. آن‌ها در بازی هفته قبل امتیاز از دست دادند و برای پیروزی در این بازی انگیزه دارند. از طرفی در خانه خودشان بازی می‌کنند و امتیاز گرفتن از آن‌ها سخت خواهد بود. با این حال ما هم به امتیاز احتیاج داریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم با امتیاز به خانه برگردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *