رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از سیرجان تا تهران، از زمین تا آسمان/ استقلالی که شبیه خودش نیست

13:49 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۸۳۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در فاصله دو دیدار رفت و برگشت با گل‌گهر، ترکیب تیم فوتبال استقلال تغییرات بسیار زیادی به خود خواهد دید.

- تیم فوتبال استقلال عصر امروز در دیداری حساس میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم مدعی حواشی بسیار زیادی را به خود دید که مدت‌ها در صدر اخبار رسانه‌های ایران قرار داشت. از محروم شدن دو بازیکن خارجی استقلال از این مسابقه تا حضور غیرقانونی و جنجالی بازیکن گابنی در ترکیب گل‌گهر و حکم بی‌سابقه کمیته انضباطی و ثبت ۳ نتیجه سه بر صفر علیه تیم امیر قلعهنویی.

این دو تیم که در فصل‌های اخیر جزو فعال‌ترین و پرخرج‌ترین تیم‌های لیگ برتر در بازار نقل و انتقالات بوده اند، در نیم فصل هم دچار تغییراتی شدند. این تغییرات در استقلال بسیار چشمگیرتر بود به نحوی که با نگاهی به ترکیب بازی رفت استقلال و مقایسه آن با ترکیب احتمالی امروز تفاوت معناداری را متوجه خواهیم شد.

ترکیب استقلال در دیدار رفت با گل گهر:

علیرضا رضایی
سیاوش یزدانی
محمد دانشگر
عارف آقاسی
مهدی مهدی پور
آرش رضاوند
وریا غفوری
متین کریم زاده (۴۶ - جعفر سلمانی)
سعید مهری (۴۶ - رضا آذری)
امین قاسمی نژاد (۴۶ - ارسلان مطهری)
محمدرضا آزادی (۸۶ - امیرحسین حسین زاده)

از آخرین تقابل دو تیم حدود سه ماه و نیم می‌گذرد و ترکیب ابتدایی استقلال در این مدت شاهد تغییرات بسیار زیادی شده است. در دروازه آبی پوشان سیدحسین حسینی مطابق بازی‌های اخیر به میدان خواهد رفت و علیرضا رضایی همچنین از روی نیمکت نظاره‌گر بازی خواهد بود. در خط دفاع با جدایی سیاوش یزدانی و عارف آقاسی دو تغییر خواهیم دید و روزبه چشمی و عارف غلامی به جای آن‌ها به میدان خواهند رفت. در خط هافبک آرش رضاوند (فولاد) و متین کریم زاده (نساجی) بصورت قرضی جدا شده اند و وریا غفوری و سعید مهری شانس بسیار پایینی برای بازی از ابتدا خواهند داشت. هر دو مهاجم فیکس استقلال در بازی رفت هم در ترکیب این تیم حضور ندارند، امین قاسمی نژاد اکنون برای گل گهر توپ می‌زند و محمدرضا آزادی راهی آلومینیوم اراک شده است.

از ۱۱ بازیکن استقلال در دیدار رفت دو تیم، تنها حضور محمد دانشگر و مهدی مهدی پور را می‌توان قطعی دانست و آبی پوشان در حدود ۱۰۰ روزی که از دیدار رفت گذشته، دگرگونی‌های پرتعدادی در ترکیب خود شاهد خواهند بود. تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه آزادی رو در روی هم قرار خواهند گرفت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *