رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ از رویداد‌های مهم نظامی سال ۱۴۰۰ بود

7:03 - 15 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۰۸۳۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون پیشین فرهنگی سپاه با بیان اینکه سپاه و بسیج دستاورد مهم انقلاب است، گفت: رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، از رویداد‌های مهم نظامی سال ۱۴۰۰ بود، تصویرموشک‌های بالستیک کاملاً ایرانی در آینه این رزمایش مهم به تصویر کشیده شد.
سردار محمدجواد قهرمانی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، گفت: دستاورد‌های انقلاب برای کشور و ملت عزیز ایران طی چهار دهه اخیر قابل‌شمارش نیست.
 
معاون پیشین فرهنگی سپاه، سپاه و بسیج را دستاورد مهم انقلاب و یادگار‌های ماندگار امام خمینی (ره) دانست و تصریح کرد: پیشرفت‌های مهمی نیز به برکت انقلاب اسلامی در حوزه‌های علم و فناوری و به‌ویژه صنایع دفاعی به‌دست آوردیم.
 
رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، از رویداد‌های مهم نظامی سال ۱۴۰۰ است
قهرمانی بابیان اینکه یکی از رویداد‌های مهم نظامی سال ۱۴۰۰ رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷ بود، اضافه کرد: این رزمایش به‌طور مشترک با حضور نیرو‌های دریایی، زمینی و هوافضای سپاه برگزار شد و از برجستگی خاصی برخوردار بود.
 
رخ‌نمایی موشک‌های بالستیک کاملاً ایرانی در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، سال ۱۴۰۰
وی با تأکید بر قدرت خاص سپاه پاسداران در حوزه موشکی، قدرت موشکی سپاه را یکی از ستون‌های اصلی بازدارندگی برای کشور در مقابل تهدیدات دانست و با اشاره به رخ‌نمایی موشک‌های بالستیک تاکتیکی دزفول و ذوالفقار و نیز موشک‌های بالستیک برد بلند عماد و قدر و سجیل در رزمایش پیامبر اعظم (ص) ۱۷، تصریح کرد: سپاه در حوزه محصولات دفاعی کاملاً ایرانی به پیشرفت‌های شگرفی دست پیداکرده است.
 
انهدام عین الا سد، صدای شکسته شدن هیمنه آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا بود
معاون پیشین فرهنگی سپاه با اشاره به گوشه‌ای از اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران، با تأکید بر اینکه بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری آشکارا حتی یک تیر به سمت آمریکایی‌ها شلیک نکرد، انهدام پایگاه عین‌الاسد (پایگاه نظامی عراقی اشغال‌شده توسط ارتش تروریست آمریکا) را تنها گوشه‌ای از انتقام خون شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دانست و اظهار داشت: انهدام عین الاسد، صدای شکسته شدن هیمنه آمریکایی‌ها در منطقه و غرب آسیا بود و دشمن جرئت اقدام و واکنشی علیه کشورمان را به خود نداد.
 
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *