رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نیم فصل دوستی، حالا دشمن! تقابل حیثیتی بازیکنان سرخابی با تیم‌های سابق

15:08 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۸۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دو نفر از بازیکنان استقلال و پرسپولیس این هفته در لیگ برتر شرایط خاصی را تجربه خواهند کرد.

- رقابت قهرمانی در لیگ برتر بیست و یکم با حساسیت و گرمای خاصی پیگیری می‌شود و در این هفته شاهد تقابل‌های جذابی خواهیم بود. استقلال در تهران میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود و سپس پرسپولیس در آبادان به دیدار نفت آبادان خواهد رفت. در دیدار‌های این هفته تیم‌های سرخابی پایتخت با رقیبان، علاوه بر تقابل‌های حساس بین مربیان و به طور کلی تیم‌ها در مسیر قهرمانی، نظاره‌گر عملکرد دو بازیکن مقابل تیم‌های سابق خود خواهیم بود.

در بازی پرسپولیس و نفت آبادان احمد گوهری می‌تواند چهره خاص مسابقه باشد. پس از اشتباهات حامد لک در این فصل خصوصاً اشتباه عجیب مقابل گل گهر که موجب گلزنی کیروش استنلی به این تیم و از دست رفتن ۲ امتیاز حیاتی شد، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت در برابر مس رفسنجان به دروازه بان جدید تیمش میدان دهد. احمد گوهری ۲۶ ساله که نیم فصل امسال برای پر کردن جای خالی بوژیدار رادوشوویچ از نفت آبادان راهی پرسپولیس شده است، توانست در نخستین بازی خود عملکرد قابل قبولی را به نمایش بگذارد و به احتمال زیاد امروز مقابل تیم سابق خود هم فیکس خواهد بود و انگیزه‌های بسیار زیادی برای درخشش در این مسابقه داشت و تصاحب چارچوب دروازه پرسپولیس خواهد داشت.

در بازی استقلال و گل گهر سیرجان هم شاهد تقابل استقلالی‌های زیادی در لباس گل گهر با تیم سابقشان خواهیم بود. اما اصلی‌ترین چهره‌ی این دیدار امین قاسمی‌نژاد است که به تازگی از استقلال جدا شده و در کنار بازیکنانی، چون آرمین سهرابیان، بهنام برزای، فرشید باقری، مرتضی تبریزی، احمد موسوی، میلاد زکی‌پور و محسن فروزان شاگرد امیر قلعه‌نویی شده است.

قاسمی نژاد پس از اینکه ماه‌ها بحث پیوستنش به استقلال مطرح بود، سرانجام ابتدای فصل به جمع آبی‌پوشان اضافه شد، اما با توجه به ترافیک خط حمله استقلال فرصت چندانی برای بازی پیدا نکرد و ترجیح داد در نیم‌فصل به صورت قرضی راهی گل گهر شود. قاسمی‌نژاد اکنون سرشار از انگیزه‌های بالایی برای اثبات خود به فرهاد مجیدی است و در کنار سایر هم تیم‌هایش که اکثرا از استقلال رانده شده اند برای شکست استقلال تلاش خواهد کرد.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر سیرجان از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی و دیدار پرسپولیس و نفت آبادان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان آغاز خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *