اصلاح الگوی کشت و آبیاری تحولات زیادی را در بخش کشاورزی ایجاد می‌کند

21:30 - 04 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۰۷۰۱
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح الگوی کشت و اصلاح الگوی آبیاری قطعاً می‌تواند تحولات زیادی را در بخش کشاورزی ایجاد کند.
سیدکریم حسینی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به چالش‌های بخش کشاورزی در سال ۱۴۰۱ و پرداختن به آن‌ها اظهار داشت: مدیریت مصرف آب یکی از چالش‌های عمده در بخش کشاورزی است و باید مدیریت صحیحی در این بخش اعمال شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ما قطعاً مشکلاتی در رابطه با توزیع آب کشاورزی در سال ۱۴۰۱ خواهیم داشت لذا اگر این موارد به درستی مدیریت شود حتماً می‌تواند مشکلات در این بخش را برطرف کند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما باید در سال ۱۴۰۱ به سمت اصلاح الگوی کشت حرکت کنیم تاکید کرد: اصلاح الگوی کشت بسیاری از مشکلات در بخش کشاورزی را مرتفع خواهد کرد که باید در این بخش هم مدیریت صحیحی از سوی مسئولین وزارت جهاد کشاورزی اعمال شود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنین ما در سال ۱۴۰۱ باید آبیاری مکانیزه و آبیاری که بتواند از هدررفت آب جلوگیری کند، استفاده کنیم.

حسینی با بیان اینکه نوع آبیاری اراضی کشاورزی در کشور باید اصلاح شود، بیان داشت: اصلاح الگوی کشت و اصلاح الگوی آبیاری قطعاً می‌تواند تحولات زیادی را در بخش کشاورزی ایجاد کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *