ششمین جلسه هیأت استانی اتقان آرا قضایی دادگستری کردستان برگزار شد

15:45 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۶۹۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
با حضور معاون منابع انسانی و امور فرهنگی و دبیر هیأت استانی اتقان آرای قضایی دادگستری کل استان کردستان ششمین جلسه هیأت استانی اتقان آرا قضایی دادگستری کردستان برگزار شد.
 -  معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان کردستان در ششمین جلسه هیات استانی اتقان آراء قضایی  استان کردستان با اشاره به دستورالعمل ارزیابی اتقان آرا قضایی اظهار کرد: هیأت استانی اتقان آرا هر ماه جلساتی به منظور بحث و بررسی و شناسایی علل نقض و عدم اتقان آرا محاکم و ایجاد رویه واحد در موضوعات مشخص حقوقی در دادگستری استان تشکیل داده است و تاکید جدی بر ارتقای کیفیت و کمیت آرای صادره توسط قضات دادگستری استان است.
 
حجت الاسلام والمسلمین امیرخانی تاکید کرد: آرا صادره توسط قضات باید مبتنی بر دادرسی سریع و عادلانه با حفظ کیفیت آرا و رعایت ساختار‌های و شاخص‌های رای متقن باشد و این مهم، زمینه ساز احقاق حق در رسیدگی‌ها و جلب رضایت خداوند متعال ومردم است.
 
گفتنی است که این جلسه در راستای بررسی و شناسایی عواملی که سبب نقض آرای صادره از دادگاه‌های حقوقی در دادگستری استان کردستان می‌شود و به دستور رئیس کل دادگستری استان کردستان برگزار و در نهایت مصوباتی به تصویب اعضا حاضر در جلسه رسید.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *