آریاکیا: مشکل فنی نداریم از نظر روحی به هم ریخته‌ایم/ هوادار را ببریم احیا می‌شویم

12:17 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۶۷۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تیم آلومینیوم به خاطر چند شکست اخیراز نظر روحی بهم ریخته است و با اولین پیروزی به شرایط خوب قبل بر می گردیم.

پوریا آریاکیا در گفت‌وگو با میزان، درباره نتایج ضعیف تیم فوتبال آلومینیوم اراک و تساوی بدون گل مقابل تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: شرایط تیم ما خوب نیست و در این چند هفته آنطور که باید نتیجه نگرفتیم. سه باخت پی در پی باعث شد از نظر روحی به هم بریزیم. هفته قبل هم بازی سختی مقابل تیم نفت مسجدسلیمان انجام دادیم. چند موقعیت خوب داشتیم که به گل تبدیل نشد و با وجود همه تلاشی که کردیم بیش از یک امتیاز نصیبمان نشد.

وی با اشاره به بازی این هفته مقابل تیم هوادار، تصریح کرد: همه بازی‌ها از این پس سخت است و تیم‌ها در نیم فصل دوم سخت امتیاز از دست می‌دهند. از این رو قطعاً بازی سختی مقابل تیم هوادار داریم. آن‌ها در نیم فصل تقویت شده و با قدرت بیشتری وارد مسابقات شدند. به همین دلیل خودمان را آماده یک تقابل سخت کردیم. همه تلاشمان را می‌کنیم از این بازی برنده خارج شویم. بازیکنان هیچوقت از تلاش دست بر نداشتند و همیشه برای موفقیت تیم و خودشان تلاش کردند. امیدوارم در بازی با هوادار روند ناکامی‌ها شکسته شود و دوباره از نظر روحی به شرایط خوبی برسیم.

بازیکن تیم آلومینیوم در مورد عملکرد سوال برانگیز این تیم در نیم فصل دوم و این که آیا بازیکنان این تیم از نتایج نیم فصل اول اشباع شده بودند گفت: اعتقادی به اشباع شدن تیم ندارم، چون هنوز اتفاقی رخ نداده بود که بخواهیم اشباع شویم. ما از ابتدای هم بحث قهرمانی نداشتیم. از این رو با نتایج نیم فصل اول اصلا مغرور نشده بودیم. تنها مشکل ما نتایج چند هفته اخیر است که روی روحیه کل تیم تاثیر منفی گذاشته است. نمی‌دانم در مورد این شرایط چه باید بگویم. شاید باید اسمش را اتفاقات فوتبالی گذاشت و یا از آن با نام بدبیاری یاد کرد. چند هفته است از نظر روحی بهم ریختیم و متاسفانه به شرایط عادی بر نمی‌گردیم.

آریاکیا در پایان خاطرنشان کرد: تمام تلاش بازیکنان این است که بهترین نتایج را کسب کرده و در جدول رتبه تک رقمی خوبی کسب کنیم. امیدوارم قسمت خوبی داشته باشیم و نتیجه زحماتمان را بگیریم. تا کنون هیچ کس در تیم ما گم نگذاشته و سعی کردیم همه توان را برای موفقیت تیم بگذاریم. باید از نظر روحی خود را بازیابی کنیم. بعد از بازی با تیم پدیده که در اراک به تساوی رسیدیم به تعطیلات رفتیم و بعد از آن با سه باخت پیاپی از نظر روحی بهم ریختبم. از این رو فکر می‌کنم اگر از نظر روحی احیا شویم به روز‌های خوبمان بر می‌گردیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *