رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کلانتری: زمین نامساعد حافظیه ۳ مصدوم روی دست ما گذاشت

19:36 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز گفت: این بازی از طرف ما و سپاهان جای اشتباه وجود ندارد و هر تیمی اشتباه کند، راه بازگشتی ندارد.

- علی اصغر کلانتری، سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز در نشست خبری پیش از بازی مقابل سپاهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خوشحالم محرم نویدکیا به سپاهان برگشت، قلباً دوست داشتم این اتفاق پیش نیاید. کاری به مسائل داخلی ندارم، اما خوشحالم که او برگشت. اتفاق خوبی برای فوتبال ایران است که امثال نویدکیا در فوتبال ایران باشند.

*بازی برای هر دو تیم مهم و سرنوشت ساز است. ما سپاهان را می‌شناسیم و شرایطش را از ابتدا پیگیر هستیم. سعی کردیم در این چند روز که روی نقاط و ضعف حریف کار کنیم.

*این بازی از طرف ما و سپاهان جای اشتباه وجود ندارد و هر تیمی اشتباه کند، راه بازگشتی ندارد. ما سعی کردیم بتوانیم اشتباهات خودمان را کمتر کنیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کند. 

*سه بازیکن مصدوم هم زمین نامساعد حافظیه روی دست ما گذاشته است اما جای این بازیکنان را بازیکنان ذخیره پر کردند و در چند جلسه تمرین هم نشان دادند که میتوانند جایگزین‌های خوبی باشند.

*ما تا هفته هفتم یا هشتم خوب بودیم اما متاسفانه مصدومان زیاد در خط حمله تیم‌مان باعث شد نتوانیم کیفیت‌مان را ارائه و ادامه دهیم. مجبور شدیم از پست‌های غیر تخصصی‌مان در خط حمله استفاده کنیم. 

*در چند دیدار گذشته خیلی بهتر شدیم و توانستیم موقعیت سازی کنیم. امیدوارم بتوانیم در بازی پیش رو خوب کار کنیم و حتی اگر یک موقعیت‌ هم داشته باشیم، باید از آن استفاده کنیم.

*بازی مقابل سپاهان سخت است، اما باید در شرایط بازی مقابل این تیم قرار بگیریم. سپاهان تیم بسیار خوبی است و می‌خواهد در این بازی امتیازات کامل را کسب کند. هر تیمی بتواند از موقعیت‌ها استفاده کند، پیروز میدان خواهد بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *