رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خطیبی: با تیمی سخت کوش و دونده بازی داریم/ از بهترین‌های لیک هستیم

19:41 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۶۰۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: با یک تیم سخت کوش و دونده بازی داریم که در این چند هفته خوب عمل کرده است.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار تهران در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*همیشه بازی‌ها در نیم فصل دوم فشرده و سخت‌تر می‌شود. تیم‌ها برای قهرمانی، سهمیه و بقا در جدول تلاش می‌کنند. اگر چه در چند هفته اخیر نوسان داشتیم، شرایط تیم ما خوب است.

*با این که فرصت کمی داشتیم، بازیکنانم در دو جلسه اخیر خوب تمرین کردند. یک مقدار به خاطر مصدومیت‌ها احتمال دارد که فردا تغییراتی داشته باشیم. سعی می‌کنیم مثل بازی‌های گذشته، اول فوتبال زیبایی بازی کنیم که مردم لذت ببرند و در ادامه نتایج را هم کسب کنیم.

*بعضا نتایج مورد نظر تیم نیست اما از لحاظ فوتبالی اعتقاد دارم که از بهترین‌ها هستیم. فردا هم سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم و در کنار آن سعی می‌کنیم در زمین خودمان امتیاز خوبی را کسب کنیم.

* رامتین سلیمان‌زاده مصدومیت کوچکی دارد که پزشکان تیم گفتند اگر بازی نکند، بهتر است. در این بازی به علت مصدومیت حضور ندارد. نقی‌زاده هم مصدومیت داشتند که ان شاء الله از هفته بعد در اختیار تیم هستند. عباس یحیی بیگی هم مصدومیت طولانی خود را پشت سر گذاشته و هنوز در شرایط مسابقه نیست. امیر نوری هم دچار مسمومیت شده است. ان شاء الله بتوانیم فردا در کنار یک بازی خوب، امتیازهای لازم را کسب کنیم.

*با یک تیم سخت کوش و دونده بازی داریم که در این چند هفته خوب عمل کرده است. در نیم فصل هم تقویت شده است. امیدوارم فردا در زمین خودمان بازی خوبی به نمایش بگذاریم و امتیازهای لازم را به دست بیاوریم.

*متاسفانه ما مسائلی را رسانه‌ای نکردیم اما در نیم فصل هفت، هشت بازیکن ما به کرونا مبتلا شدند و نتوانستند تمرین کنند و دچار افت بدنی شدند. خدا را شکر در بازی آخرمان شرایط خوب شد. مشکل خاصی نداریم و اگر بازیکنانم به کرونا مبتلا نشوند، مشکلی نخواهیم داشت. اگر کرونا نباشد، مشکل بدنی نداریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *