یلی: شکست دادن سپاهان کار آسانی نیست/ برای صحبت از تیم ملی فعلا زود است

11:36 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۵۶۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
پشت خط‌زن تیم والیبال پیکان تهران گفت: بعد از لیگ اگر اتفاقی نیفتاد و سالم بودم و اگر صلاحدید سرمربی تیم ملی باشد با جان و دل در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.

پوریا یلی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی قاطع تیم پیکان در دیدار نیمه نهایی لیگ برتر والیبال مقابل تیم مدعی سپاهان اصفهان، اظهار داشت: خدا رو شکر که پیروز شدیم. بازی خیلی زیبا و مهیجی بود و برای حضور موفق و کسب نتیجه در دیدار نیمه نهایی مقابل سپاهان خیلی خوب برنامه‌ریزی کرده بودیم. باید از کادر فنی بسیار خوب‌مان تشکر کنم که با دقت نقاط قوت و ضعف سپاهان را آنالیز کرده بودند. سپاهان تیم قابل احترامی است و بازیکنان بزرگ و شناخته‌شده‌ای در این تیم حضور دارند و واقعا شکست دادن این تیم کار آسانی نبود.

وی افزود: از این پیروزی قاطع خیلی خوشحالیم، اما تجربه دیدار‌های حذفی در سال‌های قبل نشان داده که هنوز کار تمام نشده و به نظرم مهمترین بازی فصل‌مان دیدار دوم با سپاهان است که باید با تمام وجود بازی کنیم تا ان‌شا‌الله راهی فینال شویم.

این پشت خط‌زن ملی‌پوش درخصوص تقابل با امیر غفور، خاطرنشان کرد: امیر غفور از دوستان و از طرفی جزو الگو‌های والیبالی من بوده و همیشه برای شخص او احترام ویژه‌ای قائلم. همیشه چنین تقابل‌هایی جالب است، اما مهمترین موضوع برایم موفقیت پیکان و کسب قهرمانی در لیگ برتر است.

یلی در پایان در مورد انگیزه‌هایش برای حضور دوباره در اردوی تیم ملی والیبال، گفت: اکنون برای فکر کردن و صحبت کردن در مورد تیم ملی خیلی زود است، زیرا فعلا بازیکن پیکان هستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا در پایان فصل این تیم یک نتیجه در خور شان نام و جایگاه باشگاه پیکان کسب کند. بعد از لیگ اگر اتفاقی نیفتاد و سالم بودم و اگر صلاحدید سرمربی تیم ملی باشد با جان و دل در خدمت تیم ملی کشورم خواهم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *