گروسی با رئیس سازمان انرژی اتمی دیدار و گفت‌وگو کرد

10:26 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۵۵۴
دسته بندی: سیاست
مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌‌وگو کرد.
- رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد.
 
بهروز کمالوندی در برنامه زنده تلویزیونی درباره حضور مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در تهران و دیدار امروز وی با اسلامی گفت: همان‌گونه که اطلاع دارید کشور ما در حوزه هسته‌ای فعالیت‌های زیاد و متنوعی دارد، ارتباطات گسترده‌ای هم با آژانس داریم، طبیعتاً رفت‌وآمد و سفر‌های متعددی بین ایران و آژانس انجام می‌شود. بنده در همین دو هفته گذشته مذاکرات مفصلی را با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی داشتم.

معاون امور بین‌الملل، حقوقی و مجلس و سخنگوی سازمان انرژی اتمی ایران افزود: تا دقایقی دیگر مذاکرات در سازمان انرژی اتمی شروع می‌شود و بعد از آن رافائل گروسی با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار خواهد داشت. انتظار می‌رود موضوعات بین ایران و آژانس در این مذاکرات به طور کامل مرور شود و شیوه همکاری در آینده به‌طور کامل مشخص شود.
 
مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی شب گذشته با همراهی هیئتی وارد ایران شد، سفر مدیرکل آژانس به تهران یک روزه است و بعد از دیدار با مقامات کشورمان، تهران را به مقصد وین ترک می‌کند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *