فروش فوق‌العاده اجناس با ۲۰ درصد تخفیف/ اتاق اصناف و وزارت صمت بر فروش نوروزی اصناف نظارت می‌کنند

7:00 - 16 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۵۴۰
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
رئیس اتاق اصناف استان ایلام، گفت: درفروش فوق‌العاده که با نظارت اتحادیه‌های صنفی انجام می‌شود واحدهای صنفی اجناس را با ۵ الی ۲۰ درصد تخفیف به خریداران عرضه می‌کنند.
یونس حواسیان در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت بازار و تخفیف‌های نوروزی اصناف در استان ایلام، گفت: ما در استان ایلام فروش نوروزی را به سه شکل داریم، یکی نمایشگاه به وسعت ایران که متعلق به اتاق اصناف ایران است، بعدی فروش شفاف که مربوط به سازمان صمت است و دیگری فروش‌های مجازی است که در حقیقت هر سه نوع این فروش‌های نوروزی برای انتفاع مردم و مصرف‌کنندگان انجام می‌شود.

به گفتهٔ وی واحدهای صنفی فروش نوروزی را در غالب اشکال ذکرشده انجام می‌دهند و اجناس را با ۵ درصد تخفیف به مردم و مصرف‌کنندگان عرضه می‌کنند.
 
رئیس اتاق اصناف استان ایلام، در خصوص نحوهٔ کنترل قیمت‌ها در بازار نوروزی استان ایلام نیز گفت: به جهت تنظیم قیمت‌ها و اعمال تخفیف‌های اعلام‌شده توسط واحدهای صنفی، بازرسین اتاق اصناف و سازمان صمت بر نحوهٔ فروش نوروزی واحدها صنفی نظارت می‌کنند.

حواسیان بابیان اینکه طی سال‌های گذشته در نمایشگاه‌های بهاره متأسفانه اجناس بی‌کیفیت در واحدهای صنفی عرضه می‌شد،  افزود، اما در حال حاضر صنوف به دلیل برپایی این نمایشگاه‌های نوروزی در محل خود واحدهای صنفی اجناس  بهتری  و با کیفیت تری را  به مردم عرضه می‌کنند.

این مقام مسئول صنفی در پایان اضافه کرد: علاوه بر این درفروش فوق‌العاده واحدهای صنفی نیز که با نظارت اتحادیه‌های صنفی انجام می‌شود درفروش اجناس به خریداران ۵  الی ۲۰ درصد تخفیف داده می‌شود.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *