رکورد جدید برای استقلال در لیگ برتر؛ ۴ بازیکن خارجی در اختیار فرهاد

0:45 - 15 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۵۳۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
با استخدام ۴ بازیکن خارجی در ترکیب استقلال در طول این فصل و هزینه هنگفت صورت گرفته کمترین توقع هواداران از تیم مجیدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است.

- باشگاه استقلال بلافاصله پس از خروج سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند از ترکیب این تیم برای انجام خدمت سربازی اقدام به جذب یک مدافع برزیلی کرد تا با خرید این بازیکن مشکلی در خط دفاعی آبی‌پوشان به وجود نیاید.

استخدام سریع و فوری این مدافع از سوی مدیریت باشگاه استقلال نشان دهنده این حقیقت پنهان است که آن‌ها تمایل ندارند در روند نتیجه گیری آبی‌های پایتخت خللی وارد شود؛ به همین دلیل با وجود قیمت بالا این مدافع برزیلی به استخدام استقلال در خواهد آمد تا فرهاد مجیدی بتواند از این بازیکن در ترکیب خود استفاده کند. با این حساب باید دید آیا روند نتیجه گیری استقلال به همین ترتیب پیش خواهد رفت یا اینکه دوباره نوار تساوی‌ها و توقف‌های شاگردان مجیدی همانند نیم فصل نخست تکرار خواهد شد؟

اما به نظر می‌آید با استخدام چهار بازیکن خارجی در ترکیب استقلال در طول این فصل و هزینه هنگفت صورت گرفته کمترین توقع هواداران از تیم مجیدی کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر است. تا به امروز کمتر کسی در استقلال با چنین شرایطی رو به رو شده، اما مجیدی از ابتدای فصل هر آنچه باب میلش بوده را به دست آورده و حالا نوبت اوست که بتواند این تیم را با هزینه‌ای حدود ۱۶۰ میلیارد تومانی به قهرمانی لیگ بیست و یکم برساند تا هواداران شاهد از بین رفتن ناکامی‌های یک دهه گذشته در لیگ برتر باشند.

مجیدی یکی از خوش اقبال‌ترین مربیان لیگ برتری است که تا به امروز روی نیمکت داغ آبی‌های پایتخت نشسته چراکه از ابتدای فصل دست روی هر بازیکنی گذاشت، مدیریت باشگاه با وی قرارداد بست. در پروسه انتخاب بازیکنان خارجی هیچ مشکلی پیش پای سرمربی قرار نداشت و به همین دلیل باید مجیدی را جزو مربیان خوشبخت در استقلال دانست، اما باید دید آیا این مربی علی‌رغم ناکامی‌های قبلی در کسب جام این بار موفق خواهد شد جام قهرمانی را به هواداران استقلال هدیه کند یا باز هم در پایان فصل شاهد از دست رفتن این موقعیت توسط او خواهیم بود تا تعداد جام‌هایی که مجیدی از دست داده افزایش پیدا کند.

اما اگر این اتفاق رخ ندهد، یعنی اینکه مصطفی آجورلو و اعضای هیئت مدیره استقلال علی‌رغم هزینه‌های بسیار زیاد برای جمع و جور کردن یک تیم مدعی در پروسه انتخاب سرمربی خود اشتباه استراتژیک مرتکب شدند و خود را از رسیدن به جام قهرمانی به کلی محروم کردند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *