رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برای تحقق شفافیت مالی در مدیریت شهری امیدوار هستیم

5:38 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۴۷۲
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مردم و حاکمیت هر دو باید به سمت پاک دست‌تر شدن، عدالتمند شدن و به سمت پیاده سازی همه آرمان‌های انقلاب در درون خودشان حرکت کنند که تبدیل به الگویی برای دنیا بشوند. رفتن به این سمت واقعا وظیفه همه ماست.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص امکان‌های موجود برای پیش بردن برنامه شفاف سازی مسائل مالی و مقابله با مفاسد اقتصادی در شهرداری به میزان گفت: وقتی وظیفه دینی، انقلابی و انسانی ما این باشد که جامعه‌ای توام با عدالت و شفافیت و بدون فساد داشته باشیم رفتن به سمت دستیابی به چنین هدفی هم برای همه ما تبدیل به وظیفه می‌شود؛ بنابراین در میان مردم باید انتظار و مطالبه مربوط موضوع برخورد با تخلفات مالی از دستگاه‌های مختلف وجود داشته باشد.
 
وی ادامه داد: در نظام جمهوری اسلامی ما مسوولان و همه دستگاه‌های اجرایی وظیفه داریم که به این سمت پیش برویم. آن چنان که مقام معظم رهبری فرمودند نظام سازی اسلامی در سال ۵۷ اتفاق افتاد. دولت سازی اسلامی و جامعه سازی اسلامی هم که پله‌هایی هستند برای تمدن سازی نوین اسلامی که در آینده باید اتفاق بیفتد باید در همین راستا پیش برده بشود. این دو مورد برای ما در مسیر تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی بسیار مهم هستند.
 
بیشتر بخوانید:
 
سخنگوی شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: یعنی مردم و حاکمیت هر دو باید به سمت پاک دست‌تر شدن، عدالتمند شدن و به سمت پیاده سازی همه آرمان‌های انقلاب در درون خودشان حرکت کنند که تبدیل به الگویی برای دنیا بشوند. رفتن به این سمت واقعا وظیفه همه ماست؛ بنابراین اگر در جهت رسیدن به چنین هدفی حرکت نکنیم دیگر نمی‌توانیم خود را جزو نظام اسلامی بدانیم.
 
نادعلی یادآور شد: اگر ما مسوولان و دستگاه‌های اجرایی اراده لازم برای شفاف سازی فعالیت‌های مالی و مقابله با مفاسد اقتصادی را نداشته باشیم در این صورت نظام اسلامی خدای نکرده تبدیل به یک صورت و ویترینی می‌شود که ما در آن مشغول فروختن اجناس تقلبی هستیم؛ بنابراین ضرورت دارد تا همه ما به سمت شفاف سازی امور مالی و مقابله با انواع تخلفات و فساد‌ها حرکت بکنیم. البته امروز ما در مدیریت شهری تهران برای موفقیت در رسیدن به چنین هدفی و تحقق شفافیت مالی بسیار امیدوار هستیم.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *