رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بالغ بر ۳۳ پروژه تحقیقاتی راهبردی در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس انجام شد

5:30 - 12 فروردين 1401
کد خبر: ۸۰۰۳۲۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس در تشریح بخشی از اقدامات پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، گفت: طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۳ پروژه تحقیقاتی راهبردی در این پژوهشگاه انجام شد و ۲۵ پروژه در دست اقدام در حوزه‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت داخلی است.
سرتیپ ستاد امیر حسین شکوهی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به ضرورت تبیین و بیان ابعاد مختلف دفاع مقدس به عنوان برگ زرینی از تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: شهدا، رزمندگان و... دین خود را نسبت به انقلاب ادا کردند.
 
دفاع مقدس دُری در صدف تاریخ کشور
مدیریت دانش دستاورد‌های دفاع مقدس و تاریخ انقلاب، مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر است
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با بیان ضرورت نگاه ویژه به دفاع مقدس به عنوان دُری در صدف تاریخ کشور، تصریح کرد: گرداوری و مدیریت دانش دستاورد‌های دفاع مقدس و تاریخ انقلاب، مسئولیتی بسیار سنگین و خطیر است و این پژوهشگاه این مسئولین مهم را برعهده دارد.
 
 
 
۳۲ عید /مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن است
 
مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس، سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن
شکوهی بیان ابعاد و مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس را سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن دانست و اضافه کرد: باید این ارمغان ارزشمند و راه گشا را به نسل‌های آینده منتقل کنیم و این رسالتی مهم بردوش ماست.
 
۳۲ عید /مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن است
 
وی در تشریح بخشی از اقدامات پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، تصریح کرد: طی دو سال گذشته بالغ بر ۳۳ پروژه تحقیقاتی راهبردی در این پژوهشگاه انجام شد و ۲۵ پروژه در دست اقدام در حوزه‌های دفاع مقدس، جبهه مقاومت و امنیت داخلی است.
 
دفاع مقدس الگویی ارزشی، راهبردی و حاصل مجاهدت نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش، سپاه و بسیج مردمی
معاون پژوهش و مطالعات راهبردی پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس را الگویی ارزشی، راهبردی و حاصل مجاهدت نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش، سپاه و بسیج مردمی دانست و اضافه کرد: بازتاب این فرهنگ غنی بسیار مهم و ضروری است.
 
 
 
 
۳۲ عید /مدیریت دانش فرهنگ دفاع مقدس سنگری مهم در مقابل یورش تحریفی دشمن است
 
جمهوری اسلامی ایران، کشوری مستقل است
شکوهی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، کشوری مستقل است، اظهار داشت: استقلال ما نشأت گرفته از آموزه‌های اسلام است و وابستگی به شرق و غرب ندارد و استقلال رأی دارد و دنیا این مهم را می‌داند، ایران دفاع از جبهه حق را یک اصل مهم می‌داند و به آن عمل کرده است.
 
 

برچسب ها: ارتش سپاه موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *