۳۵ زندانی جرایم مالی زندان تهران بزرگ آزاد شدند/ عمرانی: در راستای حمایت از تولید پرونده‌های زندانیان بند اقتصادی بررسی می‌شود

17:27 - 12 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۲۹۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون دادستان کل کشور در بازدید از بند زندانیان اقتصادی تهران بزرگ، عنوان کرد: درخواست های زندانیان بند اقتصادی زندان تهران بزرگ در این بازدید دریافت شد و دستورات لازم توسط مسئولان پس از بررسی پرونده این زندانیان جهت اعطای مرخصی، عفو و آزادی صادر خواهد شد.

- سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور به همراه حشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین احمدعلی فیروزجایی معاون دادستان تهران در امور زندان ها از بند زندانیان اقتصادی تهران بزرگ بازدید کرد.

در این بازدید که سه ساعت به طول انجامید مشکلات و زندانیان بند اقتصادی زندان تهران بزرگ بررسی شد.

معاون قضایی دادستان کل کشور در حاشیه این بازدید عنوان کرد: درخواست های زندانیان بند اقتصادی زندان تهران بزرگ در این بازدید دریافت شد و دستورات لازم توسط مسئولان پس از بررسی پرونده این زندانیان جهت اعطای مرخصی، عفو و آزادی صادر خواهد شد.

سعید عمرانی افزود: بسیاری از این زندانیان عنوان کردند در صورت عفو یا اعطای مرخصی کارگاه های تولیدی خود را مجددا احیا خواهند کرد که در راستای حمایت از تولید درخواست های این دسته از زندانیان توسط مسئولان بررسی خواهد شد تا از طریق نهادهای ارفاقی و اعطای مرخصی به این دسته از زندانیان چرخ های کارگاه های تولیدی این افراد دوباره به حرکت درآید.

وی با اشاره به بررسی پرونده‌های زندانیان جرایم مالی زندان تهران بزرگ، عنوان کرد: پس از بررسی‌های لازم در خصوص پرونده‌های جرایم مالی توسط هیئت اعزامی به این زندان، ۳۵ زندانی به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) و با کمک خیران آزاد شدند.
مشکلات و درخواست های زندانیان بند اقتصادی زندان تهران بزرگ بررسی شد/ عمرانی: در راستای حمایت از تولید پرونده‌های زندانیان بند اقتصادی بررسی می شود


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *