عالمی: امیدوارم استقلال با پیروزی مقابل گل‌گهر، صدر را حفظ کند/ ژستد در ضربات نهایی تعلل دارد

0:45 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۲۷۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم استقلال در بازی گل گهر پیروز شده و همچنان صدر را حفظ کند.

ایمان عالمی در گفت‌وگو با میزان، درباره تساوی تیم فوتبال استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: در این مسابقه هر دو تیم از سیستم ۳-۵-۲ استفاده کردند و بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. حردانی و سلمانی به خوبی در حملات شرکت می‌کردند و موقعیت‌های خوبی خلق می‌شد، همچنین نیک نفس و مهدی‌پور در میانه زمین به خوبی هماهنگ شده‌اند.

وی ادامه داد: استقلال می‌توانست به گل برسد، اما به خاطر فشار روحی کمی در ضربات آخر بی‌دقت بودیم و چهار سیو عالی حقیقی و یک تیرک مانع از این کار شد. به طور کلی یکی از بازی‌های خوب لیگ امسال را دیدیم و به کادر فنی نساجی تبریک می‌گویم که چنین تیم خوبی ساخته‌اند.

*یامگا هرچه به دروازه نزدیک‌تر باشد بهتر است

عالمی درباره عملکرد رودی ژستد و انتقاداتی که به او وارد می‌شود گفت: ژستد در این بازی موقعیت‌هایی داشت و باید گلزنی می‌کرد، اما فشار این بازی مانع از این اتفاق شد. مجیدی به خاطر تبحر این بازیکن در سرزنی از او استفاده می‌کند و این نکته خوبی است، اما او در ضربات نهایی تعلل دارد و باید تا اینجای کار گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساند. یامگا هرچه به دروازه نزدیک‌تر باشد بهتر است، زیرا بازیکنی گلزن و چارچوب شناس است.

پیشکسوت استقلال در رابطه با کاهش اختلاف این تیم با پرسپولیس در هفته‌ای که گذشت عنوان کرد: در نیم فصل دوم با توجه به فشردگی و سخت شدن بازی‌ها این اتفاقات طبیعی است. هفته قبل هم استقلال برد و پرسپولیس مساوی کرد، امیدوارم از بازی با گل گهر روند برد‌های استقلال مجدداً تکرار شود و با پیروزی مقابل این حریف به صدرنشینی ادامه دهیم. هفته به هفته شرایط صدر جدول، میانه جدول و انتهای جدول شاهد تغییراتی خواهد بود.

*برخورد مطهری و حقیقی پنالتی نبود

وی در خصوص غیبت فرهاد مجیدی در نشست‌های خبری و اعتراض به داوری‌ها تاکید کرد: این تصمیم به خود مجیدی برمی‌گردد که به نشست خبری نرود و دستیار خود را بفرستد. در رابطه با داوری‌ها در صحنه برخورد ارسلان‌ مطهری و علیرضا حقیقی کارشناسان می‌توانند بهتر نظر دهند، اما به عقیده من پنالتی نبود.

هافبک سال‌های گذشته استقلال درباره اعزام دو مدافع این تیم به خدمت سربازی و اقداماتی که می‌توانست زودتر انجام شود تصریح کرد: با بیانیه سازمان نظام وظیفه اعزام بازیکنان استقلال به سربازی محرز شده است و کاش تدبیری اندیشیده می‌شد که این دو مدافع تا پایان فصل در استقلال بمانند. استقلال از ابتدای فصل فراز و نشیب‌های زیادی داشته و این دو بازیکن قطعاً می‌توانستند کمک بسیار زیادی به تیم و مستحکم‌تر شدن دفاع کنند و ثبت ۱۳ کلین شیت بیانگر همین موضوع است.

ایمان عالمی در رابطه با تقابل استقلال و گل گهر در هفته بیست و یکم خاطرنشان کرد: گل گهر تیمی بسیار خوب و مطرح است و تقابل‌های استقلال با این تیم در سال‌های اخیر جذابیت بالایی داشته است. امیدوارم استقلال در این بازی پیروز شده و همچنان صدر را حفظ کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *