شنانی: ذوب‌آهن خوب بازی می‌کند، اما نتیجه نگرفته/ حق ما رده دوازدهم جدول نیست

0:45 - 13 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۲۷۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باید واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم، تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و فقط نتوانسته‌ایم نتیجه لازم را بگیریم.

حسین شنانی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: می‌دانستیم بازی آسانی در پیش نداریم و هیچ کاری به جدول و رتبه حریف نداشتیم. همه‌ی تیم برای برد یکدل و هم قسم شده بودیم و از همان ابتدای کار با فشاری که بر حریف وارد کردیم موفق به زدن ۲ گل شدیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم هم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم، اما این اتفاق نیفتاد و در عوض یک گل دریافت کردیم. پدیده تیم خوبی است، اما به علت شرایط بدی که دارد در این رتبه از جدول قرار گرفته و امیدوارم فکری به حال بهتر شدن وضعیت آنها شود.

*برابر استقلال و سپاهان هم خوب‌ بازی کردیم، اما باختیم

شنانی درباره اهمیت این برد بر روحیه تیمی ذوب‌آهن گفت: ما برابر استقلال بازی خیلی خوبی انجام دادیم، اما باختیم. مقابل سپاهان هم خوب بودیم و به طور کلی تیمی خوب و باکیفیت هستیم، اما به تیمی که خوب بازی کند امتیاز نمی‌دهند و باید بتوانیم بازیهایمان را ببریم. پس از ۵-۶ هفته که نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم خودمان و هواداران خیلی اذیت شدیم و حالا روحیه به اردوی ما بازگشته است.

وینگر ذوب‌آهن درباره کار سخت تیمش در ۳ هفته آینده مقابل فولاد، آلومینیوم و مس رفسنجان عنوان کرد: کار بسیار سختی در پیش داریم، نمی‌توان قول داد، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم نتایج لازم را در این مسابقات و البته بازی‌های بعدی به دست آوریم. در حال حاضر امتیازات زیادی را از دست داده و خیلی عقب افتاده‌ایم. جدول لیگ برتر بسیار فشرده است و اگر بتوانیم در این بازی ها ۲ یا ۳ برد کسب کنیم می‌توانیم حتی به رتبه تک رقمی برسیم و جدول تغییرات زیادی خواهد کرد.

*تیمی که ۵ هفته نتیجه نگیرد حواشی برایش پیش می‌آید

وی در رابطه با انتقادات به مهدی تارتار و مطرح شدن گزینه‌های مختلف برای هدایت ذوب آهن یادآور شد: فشار روی تمام تیم ها و مربیان هست و تیمی که ۵ هفته نتیجه نگیرد این بحث ها برایش پیش خواهد آمد. باید واقع بینانه به مسائل نگاه کنیم، تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند و فقط نتوانسته‌ایم نتیجه لازم را بگیریم.

شنانی در خصوص تقابل ذوب آهن و فولاد در هفته بیست و یکم تصریح کرد: بازی با فولاد در اهواز بسیار سخت است، آنها بازیکنان و کادرفنی قدرتمندی دارند، اما تلاش خواهیم کرد در این مسابقه پیروز شویم و این شدنی است. همه بازیکنان و کادر فنی امیدواریم با کسب نتایج بهتر در جدول بالاتر آمده و حداقل در رتبه پنجم یا ششم قرار بگیریم. با فوتبالی که ارائه می‌کنیم حق ما قرار گرفتن در رده دوازدهم جدول نیست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *