نیما عالمیان و افشین نوروزی به عضویت تیم ملی در آمدند

18:27 - 11 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۱۹۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
در مرحله‌ی دوم انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان، نیما عالمیان و افشین نوروزی با کسب بیشترین امتیاز به عضویت تیم ملی در آمدند.

- طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ در پایان مرحله‌ی دوم انتخابی تیم ملی تنیس روی میز مردان کشورمان، نیما عالمیان از استان مازندران و افشین نوروزی از استان خوزستان با کسب بیشترین امتیاز به عضویت تیم ملی در آمدند.

نیما عالمیان در دور دوم از مرحله نهایی این مسابقات با کسب ۲۰ امتیاز و بدون باخت بار دیگر لباس مقدس تیم ملی را بر تن خواهد کرد، همچنین افشین نوروزی با کسب ۱۸ امتیاز و قرار گرفتن در رتبه‌ی دوم در مجموع مراحل اول و دوم مسابقات انتخابی، ملی پوش شد.

پیش از این نوشاد عالمیان با انتصاب توسط کادر فنی به دلیل قرار گرفتن در بهترین جایگاه رنکینگ، میان ورزشکاران ایرانی و امیرحسین هدایی با قهرمانی در مرحله‌ی اول مسابقات انتخابی، به عضویت تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در آمدند.

همچنین تکلیف انتخاب پنجمین عضو تیم ملی کشورمان جهت حضور در مسابقات تیمی قهرمانی جهان روز یکشنبه ۱۵ اسفندماه در سالن امیر احتشام زاده با حضور ۴ ورزشکار باقی مانده برگزار خواهد شد.

رده بندی نهایی مرحله دوم:


۱- نیما عالمیان ۲۰ امتیاز
۲-افشین نوروزی ۱۸ امتیاز
۳-سروش امیری نیا ۱۵ امتیاز
۴-سعید احمدیان ۱۳ امتیاز
۵-محمد موسوی طاهر ۸ امتیاز
۶-امین احمدیان ۷ امتیاز
۷- آرمان حاجی ئی انصراف
۸- حمیدرضا طاهرخانی انصراف



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *