وزیر کار: ایده پردازی حلقه مغفول چرخه اشتغال کشور است

17:18 - 11 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۱۷۹
دسته بندی: اقتصاد ، اقتصاد ایران
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایده‌پردازی حلقه مغفول مانده کارآفرینی است و احساس نیاز و شناسایی راه رفع آن با بهره‌مندی از فناوری و دانش‌های نوین اولویت حوزه اشتغال کشور است.
- بنا به اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در اختتامیه اولین جشنواره ایده‌های برتر اشتغال‌زا و کارآفرینی با اشاره به ظرفیت‌های کشور برای تحول و شکوفایی اقتصادی اظهار داشت: منابع طبیعی و استعداد‌های انسانی فراوانی در کشور برای حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی وجود دارد.

وی حلقه مغفول مانده کارآفرینی را ایده‌پردازی عنوان کرد و گفت: احساس نیاز و شناسایی راه رفع آن با بهره‌مندی از فناوری و دانش‌های نوین اولویت حوزه اشتغال کشور است.

عبدالملکی بیان کرد: جشنواره ایده‌های برتر اشتغال‌زایی در راستای نظام‌مند کردن ایده‌ها و سطح بندی ایده پردازان با هدف حمایت و پشتیبانی از آنان آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ میلیون نفر در امور معیشتی و رفاهی با این وزارتخانه در ارتباط‌اند، افزود: بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تأکید ویژه‌ای بر نقش آفرینی مردم در کارآفرینی و اشتغال وجود دارد.

عبدالملکی با بیان اینکه از زمان شروع به کار دولت سیزدهم، چهار کلان پروژه در وزارت مردم آغاز شده است، بیان داشت: زیست بوم ملی اشتغال جمهوری اسلامی ایران برای تعیین شرح وظایف و تقسیم کار میان دولت و مردم در دست انجام است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ابراز امیدواری کرد: در سومین سال گام دوم انقلاب اسلامی و با روی کار آمدن دولت مردمی، تسریع در حرکت ماندگار به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی رقم خورده است.
 
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *