انتصاب مدیران حقوقی و آکادمی باشگاه پیکان

15:56 - 11 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۱۵۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
طی احکامی از سوی امیر عطابخش مدیران جدید آکادمی و حقوقی باشگاه پیکان معرفی شدند.

- طبق اعلام سایت باشگاه پیکان، ظهر چهارشنبه طی احکامی از سوی امیر عطابخش، مدیر عامل باشگاه پیکان محمدرضا طهماسبی و مصطفی سلیمانی بابادی به عنوان مدیران جدید آکادمی و حقوقی پیکان معرفی و کار خود را آغاز کردند.

در جلسه معارفه مدیران جدید امیر عطابخش مدیر عامل، محمد علی طاهری قائم مقام، اسحاق اینانلو عضوهیات مدیره، مجید یزدانی، مشاور عالی مدیرعامل و برخی دیگر از مدیران باشگاه پیکان حضور داشتند.

عطابخش هدف از انتخاب مدیران جدید آکادمی و حقوقی را حرکت در راستای اهداف جدید موسسه دانست و عنوان کرد: با استفاده از پتانسیل موجود در مدیران جدید، قطعا در حوزه آکادمی و حقوقی که از حساس‌ترین بخش‌های موجود در موسسه است، به رشد و پیشرفت در این حوزه‌ها کمک خواهیم کرد. بهره گیری از توانایی و تجارب محمدرضا طهماسبی که سالیان متمادی بعنوان بازیکن، مربی و مدیر تیم در خدمت فوتبال پیکان بوده کمک شایانی به به تیم‌های پایه و معرفی استعداد‌های ورزشی که جز سیاست‌های همیشگی باشگاه بوده خواهد کرد.

وی افزود: حضور سلیمانی در سمت مدیریت حقوقی و قرارداد‌ها نیز اتفاق خوبی برای پیکان است. تجربه و دقت در کار وی می‌تواند از حقوق مادی و معنوی موسسه دفاع کند.

مدیران جدید پیکان بعد از معارفه کار خود را آغاز کردند. در پایان جلسه معارفه عطابخش از زحمات و خدمات مدیران قبلی تشکر به عمل آورد و برای ایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد.

انتصاب مدیران حقوقی و آکادمی باشگاه پیکان

انتصاب مدیران حقوقی و آکادمی باشگاه پیکان



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *