جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس: تکیه بر غرب امنیت اوکراین را بر باد داد

7:02 - 14 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۱۱۸
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه اوکراین در دام قول‌های پوچ امنیتی غربی‌ها گرفتار شد، گفت: تکیه بر غرب امنیت اوکراین را بر باد داد و این درگیری‌ها در اوکراین اهمیت بومی بودن امنیت را نشان می‌دهد.
امیر سرتیپ نبی سهرابی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقتدار دفاعی ایران، گفت: قدرت دفاعی و امنیتی امروز کشور، از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی و تبلوریافته از گنجینه مجاهدت و ایثار شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس است.
 
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فرماندهی عالمانه امام راحل و رهبری داهیانه فرمانده معظم کل قوا را زیرساخت اصلی و مهم اقتدار دفاعی و امنیتی کشور دانست و تصریح کرد: وحدت ملت ایران هم پشتوانه قوی در استمرار این اقتدار است.
 
درگیری‌ها در اوکراین اهمیت بومی بودن امنیت را نشان می‌دهد
سهرابی با اشاره به اینکه درگیری‌ها در اوکراین اهمیت بومی بودن امنیت را نشان می‌دهد، بر بومی و کاملاً ایرانی بودن امنیت پایدار حاکم بر کشور تأکید کرد و افزود: اقتدار دفاعی و امنیتی حاکم بر کشور درون‌گراست.
 
قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیلی از شکور‌های دنیا عاریه‌ای نیست
جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بابیان اینکه قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران برخلاف خیلی از کشور‌های دنیا عاریه‌ای نیست، اضافه کرد: متکی به هیچ کشور و قدرتی در دنیا در حوزه تأمین امنیت نیستیم.
 
اوکراین در دام قول‌های پوچ امنیتی غربی‌ها گرفتارشده است
سهرابی با تأکید بر اینکه اوکراین در دام قول‌های پوچ امنیتی غربی‌ها گرفتارشده است، اظهار داشت: تکیه‌بر غرب، امنیت اوکراین را بر باد داد.
 
 

برچسب ها: ارتش پهپاد موشک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *