سهرابیان: تیم روئینگ پس از کاپ آسیا راهی اردوی ترکیه می‌شود/ در سفر به تایلند پارو‌های جدید خریداری می‌کنیم

8:45 - 12 اسفند 1400
کد خبر: ۸۰۰۰۵۲
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رئیس فدراسیون قایقرانی گفت: در مورد لیگ کانوپولو هم باید بگویم که متاسفانه باشگاه‌ها در ارسال مدارک کم کاری کرده‌اند و هنوز مدارک‌شان ناقص است.

علیرضا سهرابیان در گفت‌وگو با میزان، درباره برنامه‌های فدراسیون قایقرانی برای برگزاری اردو‌ها و اعزام به مسابقات مختلف بین‌المللی، اظهار داشت: مهمترین برنامه فعلی ما حضور شایسته تیم آب‌های آرام در مسابقات قهرمانی آسیاست. طبق برنامه روز ۲۳ اسفند ماه تیم اسلالوم راهی مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی آسیا می‌شود. ۲۷ و ۲۸ اسفند اعزام تیم پاراکانو برای کسب سهیمه بازی‌های پاراآسیایی هانگژو را داریم. همچنین تیم ملی آب‌های آرام دختران و پسران برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا عازم تایلند خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر همین تیم آب‌های آرام با کاروانی تقریبا ۴۰ نفری راهی قهرمانی آسیا خواهد شد و واقعا هزینه این سفر با این تعداد نفرات بسیار بالاست، اما با حمایت‌های اسپانسر و کمیته ملی المپیک با ترکیبی کامل راهی قهرمانی آسیا خواهیم شد. علاوه بر این ۲ ورزشکار و یک مربی برای شرکت در مسابقات بادبانی آسیا به پاکستان اعزام خواهند شد و در نظر داریم مربیان‌مان در کلاس مربیگری در عمان حاضر شوند.

رئیس فدراسیون قایقرانی درمورد وضعیت اردو‌های تیم ملی روئینگ، خاطرنشان کرد: ملی‌پوشان روئینگ همانند هفته‌های قبل به صورت منظم در اردو هستند و در حال حاضر خودشان را برای شرکت در مسابقات کاپ آسیایی که پس از عید نوروز و در سال ۱۴۰۱ در تهران برگزار خواهد شد، آماده می‌کنند. با هماهنگی و حمایت مالی کمیته ملی المپیک در نظر داریم تیم روئینگ برای تمرین در مسافت طولانی راهی یک اردوی برون مرزی شود. از همین رو قرار است پس از کاپ آسایی تهران تیم روئینگ در اردوی اروپایی شرکت کند و با توجه به درخواست مربیان اگر مشکلی پیش نیاید این اردو را در ترکیه برگزار خواهیم کرد. دلیل انتخاب ترکیه هم به خاطر نزدیکی به ایران و هم به دلیل نداشتن دغدغه ویزا و روادید است.

وی درمورد عدم برگزاری لیگ کانوپولو اظهار کرد: هفته آینده لیگ آب‌های آرام و همچنین دراگون بُت استارت خواهد خورد. در مورد لیگ کانوپولو هم باید بگویم که متاسفانه باشگاه‌ها در ارسال مدارک کم کاری کرده‌اند و هنوز مدارک‌شان ناقص است. ما هم اعلام کرده‌ایم که هر چه سریع‌تر مدارک خود را تکمیل کنند تا لیگ کانوپولو را آغاز کنیم.

سهرابیان در پایان در مورد انتقاد کادر فنی روئینگ از وضعیت پاروها، گفت: همانگونه که مطلعید پارو‌های روئینگ هم طول زیادی دارد و از آنجایی که جنس‌شان چوبی است به مرور کیفیت ابتدایی خود را از دست می‌دهد و این انتقاد مربیان روئینگ کاملا به جاست. آخرین بازی که اقدام به خرید پارو کردیم شرکت فروشنده تنها ۵ جفت پارو داشت که همه آن‌ها را خریداری کریدم. هرچند هزینه خرید این پارو‌ها بالاست، اما مشکلی بابت خرید نداریم. در نظر داریم در مسابقات آب‌های آرام قهرمانی آسیا که در تایلند برگزار خواهد شد، بتوانیم تعداد زیادی پارو خریداری کنیم. متاسفانه پارو‌های تولیدی در ایران استاندارد نیست و مجبوریم از خارج از کشور تهیه کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *