رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شمس: «موقعیت مهدی» فیلمی متفاوت در ژانر دفاع مقدس است

9:41 - 10 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۶۵
بازیگر فیلم «موقعیت مهدی» گفت: موضوع اصلی که این تفاوت را میان «موقعیت مهدی» و سایر جنگی ایجاد می کند نوع نگاه نویسنده و کارگردان به موضوع جنگ و البته زندگی شهیدان باکری است، این فیلم به ابعاد مختلف یک شخصیت نگاه انداخته و به نوعی نگاهی عاشقانه و انسانی به این مقوله دارد.

امیر شمس در گفت‌وگو با میزان، پیرامون آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: آخرین بار در فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» حضور داشتم که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت و خوشبختانه از منتقدین، مخاطبان و همچنین داوران مورد تحسین قرار گرفت. 

وی درباره نقش خود در فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» اظهار کرد: من در این فیلم نقش رسول از دوستان نزدیک «مهدی باکری» را بازی می‌کنم، البته نقش من در فیلم سینمایی به واسطه نوع داستان و روایت کوتاه بود اما در بخش سریال یکی از نقش‌های تاثیر گذار محسوب می شود.

بازیگر فیلم «موقعیت مهدی» در همین رابطه ادامه داد: البته تماشای همان دقایق اندک هم که در نسخه سینمایی حضور داشتم برایم لذتبخش بود زیرا احساس می‌کنم به طور کلی با اثری خوب و روان و البته متفاوت در ژانر جنگ و موضوع دفاع مقدس روبرو هستیم. 

وی درباره تفاوت موقعیت مهدی با سایر آثار دفاع مقدسی اضافه کرد: موضوع اصلی که این تفاوت را ایجاد می کند نوع نگاه نویسنده و کارگردان به موضوع جنگ و البته زندگی شهیدان باکری است، این فیلم به ابعاد مختلف یک شخصیت نگاه انداخته و به نوعی نگاهی عاشقانه و انسانی به این مقوله دارد. 

شمس ادامه داد: به نظر من موقعیت مهدی بسته به همدلی که در پشت صحنه وجود داشت اثری است که با مخاطب همدل و همراه می شود، مخاطب به نوعی در این فیلم دچار تکرار نشده و زاویه ای تازه از قهرمانان دوران دفاع مقدس را مشاهده می کند. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *