رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترابی: آخر فصل قرارداد ۷ بازیکن به پایان می‌رسد/ تا سال ۱۴۰۲ برای سربازی مجوز دارم

22:17 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۵۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مذاکره‌ای برای تمدید نشده، ولی گفته‌اند یک نامه زده‌ایم که ما هم نامه‌ای ندیدیم.

- مهدی ترابی، پس از پیروزی ۳ بر یک تیم فوتبال پرسپولیس مقابل مس رفسنجان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی خیلی خوب و قشنگی بود و امروز توانستیم همانطور که می‌خواستیم بازی کنیم. آن‌هایی که بازی را تماشا کردند لذت بردند و خدا را شکر که سه امتیاز بازی را گرفتیم. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم و یواش یواش به صدر جدول برسیم.
 
*بیشتر تمرکزمان روی بازی‌های خودمان است. اگر بتوانیم سه امتیاز‌ها را جمع کنیم قطعاً می‌توانیم به صدر جدول برسیم. گل دوم را چه کسی زد (باخنده)؟ من صحنه را ندیدم. اگر بچه‌های ما آن صحنه را می‌دیدند توپ را به بیرون می‌زدند. آن صحنه کرنر شده بود و من نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد. 
 
*ارسال هفتمین پاس گل مهم نیست. اگر پرسپولیس ببرد و تیم نتیجه بگیرد تماشاگران خوشحال می‌شوند و ما هم خوشحال می‌شویم. 
 
*ما که دیگر صحبتی نداریم و نباید در این زمینه حرف بزنیم، چون هیچ قدم روبه جلویی نمی‌بینیم. امیدوارم این مشکلات حل شود، چون آخر فصل قرارداد هفت بازیکن تیم ما به پایان می‌رسد. اگر برادری‌شان را ثابت نکنند بازیکنان قراردادشان را آنطور که باشگاه می‌خواهد تمدید نخواهند کرد.
 
*مذاکره‌ای برای تمدید نشده، ولی گفته‌اند یک نامه زده‌ایم که ما هم نامه‌ای ندیدیم. ۲۷ سالم است و دانشجوی تربیت‌بدنی هستم، بروید تحقیق کنید، چون دارم درس می‌خوانم. من در رشته کارشناسی درس می‌خوانم و تا سال ۱۴۰۲ مجوز دارم که بازی کنم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *