با ورود دستگاه قضایی متهمان آدم ربایی شرق استان کرمان دستگیر شدند

17:09 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۸۱۳
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم گفت:با ورود قاطعانه دستگاه قضایی شهرستان بم ۴ نفر از متهمان آدم ربایی، در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.
- محمد ضیاالدینی از دستگیری ۴ نفر از اعضای یک باند فرا استانی آدم ربایی در شرق استان خبر داد و افزود: در پی ربودن یکی از شهروندان شهرستان بم توسط افراد ساکن یکی دیگر از استان‌های کشور، با ورود قاطعانه دستگاه قضایی و با استفاده از ظرفیت نیروی انتظامی و به طور خاص پلیس آگاهی استان کرمان و شهرستان بم ۴ نفر از متهمان، در استان محل سکونتشان دستگیر و به شهرستان بم منتقل شدند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم بیان کرد: شخص ربوده شده هیچ ارتباط قبلی با متهمان نداشته و متهمین بدون هیچ مبنایی اقدام به ربودن وی کرده اند و فرد ربوده شده مدت ۴۸ روز در اختیار متهمان بوده است که در نهایت با ورود و پیگیری دستگاه قضایی و مرجع انتظامی موجبات آزادی وی فراهم شد.
 
ضیا الدینی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده با صدور قرار بازداشت موقت به زندان بم معرفی شده اند، خاطرنشان کرد: پرونده در شعبه دوم بازپرسی بم در حال رسیدگی و دستگیری و تعقیب سایر متهمان به طور ویژه در دستور کار است.

وی در پایان اظهار کرد: عزم جدی دستگاه قضایی در شرق استان کرمان برخورد قاطع با بزه آدم ربایی و گروگانگیری است و بر اساس رویه حاکم بر محاکم شهرستان مجازات حبس طولانی مدت بدون اعمال هرگونه تخفیف در مرحله صدور یا اجرای حکم در انتظار این بزهکاران بوده، زیرا  اولویت اصلی دادستانی حفظ نظم و امنیت شهروندان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *