رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خطیبی: چون اوایل لیگ بالای جدول بودیم انتظارات بالا رفت

18:06 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۷۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: چون اوایل لیگ با نتایجی که داشتیم بالای جدول بودیم انتظارات بالا رفت و فشار روی بازیکنان است.

- رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی مقابل نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*واقعیت این است با شرایطی که حریف دارد تلاش می‌کند در لیگ بماند، بازی سختی خواهیم داشت. ما برای برد آمده بودیم و موقعیت‌سازی هم کردیم. حریف تلاش می‌کرد در زمین خودش ۳ امتیاز بگیرد، اما ما در این زمین خوب کار کردیم. درست است که بازی گل نداشت، اما همه چیز داشت.

*می‌دانستیم بازی سختی داریم، بعد از ۳ باختی که داشتیم وقتی به مساوی در زمین حریف برمی‌گردیم این خوب است. در زمین حریف و تیمی که از تمام ظرفیت‌هایش تلاش می‌کرد ۳ امتیاز را بگیرد، توانستیم موقعیت‌سازی کنیم. گلر مسجدسلیمان می‌توان گفت بهترین بازیکن زمین بود و حتی توپ‌هایی که گرفت کار بزرگی انجام داد. او اجازه نداد ما به گل برسیم.

*حریف خوب بازی کرد، اما ما سعی کردیم به آن‌ها موقعیت ندهیم. بچه‌های ما با تمام وجود بازی کردند و به آن‌ها خسته نباشید می‌گویم، اما توپ‌ها به گل نرفت. این نکته را باید به هواداران بگویم؛ هدف ما این است که فشار را از روی تیم بردارم و هواداران در جریان باشند. اول فصل که قرارداد بستیم این موضوع در قرارداد من هست اینکه جزو ۱۲ تیم باشیم.

*الان به این هدف در جدول رسیدیم. چون اوایل لیگ با نتایجی که داشتیم بالای جدول بودیم انتظارات بالا رفت و فشار روی بازیکنان است، خواهش من این است هواداران انتظاراتی را که تیم دنبال می‌کند را ببینند، چون به هدفی که سرمربی و باشگاه دارند رسیده‌ایم. خواهش می‌کنم با یکی دو باخت استرس به بازیکنان وارد نشود، چون آن‌ها هم تحت تاثیر بازی و جدول قرار می‌گیرند. هدف بعدی ما این است در سال‌های بعد در رده‌های بالاتری قرار بگیریم.

*دو سال است که به لیگ برتر آمده و یکی از بهترین‌ها بازی را در لیگ برتر داشت، این فقط نظر من نیست بلکه نظر همه کارشناسان است. این نیست که بگوییم آلومینیوم نباید ببازد، چون همه تیم‌های دنیا در لیگ باخت را تجربه می‌کنند. بعد از نیم فصل شرایط برای تقویت تیم فراهم نشد و با بضاعتی که داریم کار بزرگی انجام شده است. به آن‌ها تبریک می‌گویم، چون با تمام وجود تلاش خود را می‌کنند. برخی از آقایانی که بی تجربه هستند، تصمیماتی می‌گیرند و تلاش بچه‌ها را نمی‌بینند بیایند رختکن آن‌ها را ببیند، چون بازیکنان ما با تمام وجود تلاش خود را می‌کنند. اجازه دهید انتظارات بالا نرود و بچه‌ها کار خود را بکنند.

*قول می‌دهم هدفی که باشگاه با من قرارداد بسته آخر فصل تیم را تحویل بدهم و سال بعد که قرارداد داریم به هدفی که داریم برسیم. آرامش تنها چیزی است که باید در تیم و همین طور بین هواداران باشد. از هواداران هم تشکر می‌کنم در روز‌هایی که ۳ باخت داشتیم تیم را حمایت کردند و کنار تیم بودند. مردم اراک هم نشان دادند فوتبالی هستند و از آن‌ها تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *