رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ماموریت معاون اجتماعی دادگستری استان مرکزی برای استفاده از ظرفیت‌های مختلف جهت کمک به مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست

10:11 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۶۱۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از تمام ظرفیت‌های استان در راستای جذب کمک‌های حداکثری برای مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست امام رضا (ع) بهره بگیرد.
- حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالمهدی موسوی در جریان بازدید از مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست امام رضا (ع) شهرستان اراک، ضمن ارج نهادن به خدمات و فعالیت خداپسندانه مدیر و کارکنان این مجموعه، اظهارکرد: با لطف و محبت مدیران و کارکنان مجموعه به این کودکان ،آینده‌ای درخشان برای آن ها رقم خواهد خورد.

وی افزود: مجموعه قضایی استان توقع دارد که نسبت به تربیت و آموزش این کودکان بسیار حساس و دقیق باشید و کارتان باید به گونه ای باشد که جبران کار چندین نفر (اعضای خانواده) که جای آن‌ها در زندگی این عزیزان خالی است را پر کند و این موضوع وظیفه شما را بسیار سخت و مهم می‌کند و این هنرمندی را می‌طلبد کسانی که به این کودکان خدمت رسانی می‌کنند این خلاقیت و ابتکار را در عمل داشته باشند چرا که در رشد و شکوفایی آن‌ها بسیار تأثیرگذار است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: توقع و انتظار  این است که هر گره و مشکلی را که می‌دانید به دست مسئولان دستگاه قضایی استان حل خواهد شد اطلاع دهید و بدانید که دادگستری حمایت از این گونه مجموعه‌ها که فعالیت‌های اثربخشی در ارتقا سلامت روح و روان جامعه دارند و موجب کاهش بروز جرائم و آسیب‌های اجتماعی می‌شوند را در اولویت کار خود قرار داده است.

وی، گفت: مسئولان باید به وظایف خود نسبت به این قشر خاص جامعه که دغدغه مندی خاصی را هم می‌طلبد واقف باشند و اگر مدیری مسئولیت قانونی و حتی مدنی خود را نسبت به حل مشکلات این کودکان فراموش کرده است حتما به مقامات قضایی برای انجام اقدامات لازم اطلاع داده شود.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی خطاب به معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مرکزی از وی خواست تا از تمام ظرفیت‌های موجود در استان از جمله صدا وسیما و رسانه‌ها به منظور تبیین این کار و خدمت ارزشمند برای مردم و جذب کمک‌های حداکثری مالی مردم به این مجموعه‌ها استفاده کرده و همچنین از توان مجامع صنعتی و تولیدی استان جهت ایجاد اشتغال برای این قشر خاص بهرمند شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *