بیگی: هیچ تیمی اندازه نساجی مقابل استقلال موقعیت نساخته/ برابر نفت آبادان برزیلی بازی کردیم

12:55 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۵۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: در بازی رفت مقابل استقلال فوق‌العاده بودیم و فکر نمی‌کنم تیمی به اندازه ما مقابل این تیم این تعداد موقعیت ساخته باشد.

سعید بیگی در گفت‌وگو با میزان، دباره تقابل تیم فوتبال نساجی مازندران با استقلال در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال تیمی بزرگ، ریشه دار و قابل احترام است. آن‌ها ۱۹ هفته بدون باخت را پشت سر گذاشته‌اند و حالا در صدر جدول برای قهرمانی می‌جنگند. بازی بسیار سختی داریم، اما ما هم نساجی هستیم و سعی خواهیم کرد بهترین عملکرد خود را به نمایش گذاشته و از این دیدار امتیاز بگیریم. ما فوتبال خودمان را ارائه خواهیم داد و هر تیمی تلاش بیشتری کرده و بازی بهتری انجام دهد پیروز خواهد شد.

وی درباره بازی رفت تیمش مقابل استقلال که بازی جذابی از آب درآمد گفت: بازی رفت در ورزشگاه آزادی فوق‌العاده بودیم و فکر نمی‌کنم تیمی به اندازه ما مقابل استقلال این تعداد موقعیت ساخته باشد. با وجود موقعیت‌های زیاد کم دقت بودیم و نتوانستیم پیروز میدان باشیم، امروز هم سعی خواهیم کرد فوتبالی تماشاگرپسند که باعث لذت هواداران و خودمان شود ارائه کنیم.

مدافع نساجی در خصوص نوع فوتبال تیمش و تاثیر ساکت الهامی بر آن عنوان کرد: الهامی از روزی که به نساجی آمد تیم را یکدست و یکپارچه کرد و امسال هم همواره تیمی خوب به میدان می‌فرستد. ما فوتبالی روان و خوب همراه با موقعیت‌های زیاد ارائه می‌کنیم، اما در تمام کنندگی کمی بدشانس هستیم و توپ‌های ما داخل دروازه نمی‌روند. برابر نفت آبادان واقعاً برزیلی بازی کردیم و موقعیت‌های زیادی خلق شد. با احترام به تیم نفت، آن‌ها فقط ۳-۲ موقعیت داشتند، زمان بدی گل دریافت کردیم و با بدشانسی نتوانستیم پیروز مسابقه باشیم، باید در ادامه با تمرکز بیشتری کار کنیم.

بیگی در خصوص رقابت سنگین در لیگ برتر بیست و یکم و جایگاهی که برای تیمش متصور است خاطرنشان کرد: لیگ برتر امسال خیلی سخت شده و امتیازات تیم‌ها به یکدیگر نزدیک است و با یک برد می‌توانید چند پله بالاتر رفته و شرایط خود را بهبود ببخشید. فعلاً برای قضاوت در مورد آخر فصل زود است، در ۱۱ بازی باقی‌مانده تمام تلاش خود را می‌کنیم تا حداکثر امتیازات را جمع کرده و شرایطی خوب و جایگاهی مناسب و در خور شأن هوادارن نساجی رقم بزنیم. این هدف دور از دسترس نیست و تمام تلاش خود را برای عملی شدن آن انجام خواهیم داد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *