رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پرونده ۶ میلیارد تومانی در شورای حل اختلاف هرمزگان به سازش ختم شد

8:22 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۵۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از تحقق سازش در یک فقره پرونده مالی به مبلغ بیش از ۶ میلیارد تومانی با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس خبر داد.

- مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بیان کرد: با پیگیری و تلاش اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، مصالحه وسازش در یک فقره پرونده مالی به مبلغ بیش از ۶ میلیارد تومان محقق شده است.

وی یادآور شد: این پرونده با موضوع اختلاف مالی در راستای سیاست‌های ابلاغی از سوی رئیس قوه قضاییه مبنی بر توجه ویژه به تعیین تکلیف پرونده‌ها از طریق استفاده از ظرفیت‌های شورا‌های حل اختلاف، به شعبه ویژه شورای حل اختلاف زندان بندرعباس ارجاع شد که خوشبختانه با تلاش اعضای این شورا و پس از برگزاری جلسات متعدد با حضور طرفین پرونده، منجر به سازش شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان ضمن قدردانی از اقدامات ارزنده شورا‌های حل اختلاف و ستاد استانی صبر در خصوص برقراری مصالحه در پرونده‌های مختلف، تصریح کرد: صلح و سازش و پیشگیری از وقوع جرایم دو اولویتی هستند که می‌توانند با ایجاد بازدارندگی لازم و تمهید بستر‌های فرهنگی و اجتماعی مناسب در کاهش آمار جرایم و آسیب‌های اجتماعی، نقش بسزایی ایفا کند.

انتهای پیام /



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *