تلاش نویدکیا برای حضور مرزبان مقابل تراکتور

21:04 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۵۵۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هرچند برخی دستیاران نویدکیا از برخی ابهامات بوجود آمده ناراحت هستند، اما اصرار وی که از آنها خواسته بود در این بازی سخت تنهایش نگذارند باعث شد کمی نرمش نشان دهند.

- بعد از اینکه محرم نویدکیا با اصرار مسئولان باشگاه سپاهان همراه تیم راهی تبریز شد دستیارانش را نیز به تبریز فراخواند.

این مربی از کریمی و مرزبان خواست در این بازی سخت و حساس او را تنها نگذارند اما دستیاران او که از شرایط موجود ناراحت هستند از همکاری با این مربی امتناع کردند.

در نهایت اصرارهای نویدکیا به مرزبان باعث شد این مربی شرایطی را برای ادامه همکاری اعلام کند. نویدکیا حتی از آنها خواسته هرطور شده و حتی با اتومبیل شخصی خود را به تبریز برسانند.

با توجه به اینکه مسئولان باشگاه سپاهان پیشتر در جلسات خصوصی اعلام کرده بودند که تیم فنی سپاهان نیاز به تقویت دارند دستیاران نویدکیا از این موضوع ناراحت شده و به همین دلیل از همکاری امتناع کردند، اما اصرارهای سرمربی سپاهان به مرزبان برای ادامه همکاری باعث شد تا این مربی در صورت برطرف شدن برخی ابهامات راضی به همکاری شود. اینکه چه توافقی بین مرزبان، نویدکیا و مسئولان باشگاه سپاهان رخ می‌دهد، می‌تواند در ادامه همکاری طرفین تاثیرگذار باشد.

قبلاً گفته شده بود مسئولان باشگاه سپاهان مدعی هستند دستیاران نویدکیا ضعیف هستند و به همین دلیل این تیم با مشکلات متعدد فنی روبرو شده است. سرمربی سپاهان اما اعتقادی به این موضوع ندارد و در صورتی که بماند می‌خواهد با همین کادر به کار خود ادامه دهد. هرچند ممکن است نفراتی را اضافه کند، اما تصمیمی برای قطع همکاری با هیچ یک از آن‌ها ندارد و اصلا همین موضوع دلیل استعفای او بود.

با این حال برخی از نفرات این کادر تحت هیچ شرایطی حاضر به بازگشت نیستند، اما ظاهراً از آنجا که مرزبان نقش تعیین‌کننده‌ای در عملکرد نویدکیا دارد با توجه به اصرار این مربی تا حدودی نرمش نشان داده و حتی شاید امشب خود را به تبریز برساند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *