رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

زامهران: اولین شکست را به استقلال تحمیل می‌کنیم/ خانه به دوشی در نتایج ما تاثیرگذار است

8:45 - 09 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۴۶۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازیکن تیم فوتبال نساجی گفت: استقلال تیم قدرتمندی است، اما به ۳ امتیاز این بازی نیاز داریم و اولین شکست استقلال را به آن‌ها تحمیل می‌کنیم.

حسین زامهران در گفت‌وگو با میزان، درباره دیدار تیم فوتبال نساجی مقابل استقلال اظهار داشت: بازی سختی مقابل استقلال در پیش داریم. آن‌ها تا کنون شکست نخوردند و امیدوارم بتوانیم اولین شکست این فصل را به آن‌ها تحمیل کنیم. شرایط تیم ما هم در جدول خوب نیست و اگر سه امتیاز این بازی را بگیریم به میانه جدول برمی‌گردیم. دوست دارم در ابتدا بازی خوب انجام دهیم و در ادامه با کسب یک پیروزی شیرین به تهران برگردیم.

وی غیبت مدافعان استقلال در این بازی را در نتیجه بی تاثیر دانست و تصریح کرد: استقلالی‌ها در بازی قبل مقابل تیم فجر هم دو مدافع اصلی خود را در اختیار نداشتند، اما در آن بازی هم پیروز شدند. در اصل این تیم شخصیت واقعی خود را پیدا کرده است و به همین دلیل در صدر جدول قرار دارد. از این رو غیبت این دو مدافع در ترکیب استقلال نمی‌تواند تاثیری در عملکرد ما داشته باشد هر چند سعی می‌کنیم از عدم تمرکز این تیم به دلیل همین تغییر در خط دفاعی استفاده کنیم و برنده شویم.

بازیکن تیم نساجی به افت این تیم در نیم فصل دوم اشاره و تاکید کرد:ما بدشانس بودیم. در اغلب بازی‌ها با وجود موقعیت‌هایی که داریم توپ‌ها تبدیل به گل نمی‌شود. در دو بازی مقابل گل‌گهر و پرسپولیس چندین موقعیت را از دست دادیم؛ خوب بازی کردیم، اما نتیجه دور از انتظار بود. ما نیم فصل اول با همین قرعه نتایج بهتری گرفتیم و همین انتظارات را بالا برده بود. در نیم فصل دوم، اما در نهایت بدشانسی از موقعیت‌ها استفاده نکردیم. امیدوارم در ادامه با کسب نتایج بهتر شرایط را بهبود ببخشیم.

زامهران با انتقاد از بازی در شهر مشهد گفت: بازی در بیرون از خانه حتی اگر تماشاگر هم نباشد ۱۰۰ درصد در عملکرد تیم ما تاثیرگذار است. ما در شهر خودمان از مردم انرژی می‌گیریم؛ هواداران در اطراف ورزشگاه حضور دارند و ما حضورشان را حس می‌کنیم. در مشهد، اما اینطور نیست و احساس غریب بودن داریم. این روحیه خیلی در عملکرد تیم تاثیرگذار است. قبلا به دلیل نداشتن زمین، تمرینات به تهران منتقل شد و حالا هم که زمین بازی را از دست دادیم و خانه به دوشیم. شرایطی که در تهران داریم در مازندران نبود در غیر اینصورت ما دوست داشتیم بازی‌ها و تمریناتمان در شهر خودمان انجام شود تا از هواداران انرژی بگیریم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *