تارتار: هیچ توجیهی برای نبردن نداریم/ بازیکنانم از نظر کیفی به هم نزدیک هستند

20:09 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۴۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: هواداران دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند و به جایی رسیده‌ایم که فقط باید ببریم.

- مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پیش از بازی مقابل پدیده مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*فردا هیچ توجیهی برای نبردن نداریم و با بازیکنانم هم در این مورد صحبت کردم. هواداران دیگر تحمل باخت یا مساوی را ندارند و به جایی رسیده‌ایم که فقط باید ببریم. هواداران ما باید شاد شوند و خیلی وقت است که در خانه نبردیم. به هر قیمتی و البته جوانمردانه، محکوم به پیروزی هستیم. در غیر این‌صورت شرایط خوبی نخواهیم داشت و بازیکنان ما شرایط را درک می‌کنند.
 
*امیدوارم آن‌ها کیفیت خوب خود را مانند همیشه نشان بدهند. آن‌ها خوب بوده‌اند، اما در نتیجه‌گیری موفق نبوده‌ایم که دلایل مختلف آن را نمی‌توان باز کرد. امیدوارم بازیکنان ما و تیم داوری اشتباه نکند. حاج‌ملک داوری باتجربه است و امیدوارم روز خوبی را تجربه کند. امیدوارم با کسب سه امتیاز، استارت روند خوب خود را بزنیم.
 
*بازیکنان دیگری هستند که جای محمد خدا بنده‌لو را پُر کنند. حامد نورمحمدی شرایط روحی مناسبی ندارد و احتمالاً او را هم در اختیار نداریم. بازیکنان دیگری هستند که جای این نفرات را پُر کنند و خودشان را با انگیزه بالایی نشان بدهند. از این بابت نگرانی نداریم و بازیکنان ما از لحاظ کیفی به هم نزدیک هستند. ان‌شاءالله فردا روز خوبی داشته باشیم.
 
*در مورد اظهارات حسین پاشایی پس از تساوی مقابل سپاهان مبنی بر خوشحالی از تساوی مقابل رقیب همشهری باید بگویم که بازی قبلی به پایان رسیده است و اگر صحبتی درباره دیدار با پدیده وجود دارد، مطرح کنید.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *