رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

منصوریان: هنوز نتوانسته‌ام گل‌گهر را در لیگ شکست دهم/ با برنامه‌هایی که درباره داوری صحبت می‌کنند، مشکل دارم

19:11 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۴۰۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: داور حق هیچ تیمی را نمی‌خورد و ممکن است اشتباهی به نفع شما و تیم مقابل سوت بزند.

- علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پیش از بازی مقابل گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید.

*بازی بسیار سختی با گل گهر داریم. آن‌ها این روز‌ها فوتبال خوبی بازی می‌کنند و تکلیف‌شان در زمین مشخص است و مقتدرانه کار می‌کنند. بسیار بازی سختی برای ما خواهد بود و امتیاز این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.
 
*هنوز نتوانسته‌ام در لیگ گل‌گهر را شکست دهم، اما امیدوارم بتوانیم سربلند از این بازی خارج شویم. می‌دانیم از بازی مقابل گل گهر چه چیزی می‌خواهیم.
 
*شرایط تیم ما با گل گهر و چند تیم دیگر قابل مقایسه نیست. هدف گذاری ما با این تیم‌ها فرق دارد و منابع ما با آن‌ها متفاوت است. ما به توانایی‌ها بازیکنان‌مان ایمان داریم و تا اینجای کار خوب بودیم.
 
*نمی‌توانم بگویم اهداف ما چه چیزی است، اما سعی‌مان این است که هر بازی برای‌مان یک فینال باشد. نگاه ما روند رو به صعودمان است. بازی‌های سختی پیش رو داریم و هر کدامش برای ما یک فینال است.
 
*همیشه غایب داریم، چون فشار بدنسازی ما بالاست. ۵،۶ مصدوم داریم و رضا یزدان دوست هم به دلیل کارت گرفتن محروم است.
 
*با برنامه‌هایی که درباره داوری صحبت می‌کنند، مشکل دارم. به دلیل این‌که به مربیان اجازه می‌دهند بگویند داوران حق ما را خورده‌اند. از طرف تیم‌هایی تماشاگر دارند فشار زیادی روی داور وارد می‌کنند و در ادامه جریان بازی را از دست داور خارج می‌کنند. داور حق هیچ تیمی را نمی‌خورد و ممکن است اشتباهی به نفع شما و تیم مقابل سوت بزند. این‌که می‌گویند فلان تیم ۷ امتیاز از داوری یا ۵ امتیاز از داوری متضرر شد، بسیار خنده دار است.
 
*صد بار دیگر اگر به گذشته برگردم هیجوقت داور نمی‌شوم. من کم طاقت هستم و نمی‌توانم در شرایطی که پول به داوران نمی‌دهند و فشار‌های بسیار زیاد می‌آورند، خودم را داور تصور کنم. این برنامه خروجی خوبی برای فوتبال نخواهد داشت. مربی اگر بگوید حق ما را خوردند، طلبکار فوتبال می‌شود، اما بهتر است داور را آزاد بگذاریم تا کارش را انجام دهد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *