رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ترامپ: مقام‎های آمریکا احمق هستند/ برای انتخابات ۲۰۲۴ نامزد می‌شوم

13:12 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۴۰۳
رئیس جمهور پیشین آمریکا در مورد تحولات اوکراین موضع گیری کرد.
«دونالد ترامپ»، رئیس جمهور پیشین آمریکا در کنفرانس کنش سیاسی محافظه کاران (CPAC) در ایالت «فلوریدا» ضمن تلاش برای رد اتهام‌های وارد شده علیه وی در موضوع اوکراین، از «ولادیمیر پوتین»، رئیس جمهور روسیه به عنوان فردی باهوش یاد کرد.
 
به گزارش «گاردین»، «ترامپ» همچنین در ادامه اظهاراتش درباره دزدیده شدن انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ را تکرار و ادعا کرد که اگر وی هنوز در کاخ سفید بود، اقدام علیه اوکراین هرگز اتفاق نمی‌افتاد.
 
وی ضمن وحشتناک خواندن اقدام علیه اوکراین، مدعی شد «در زمان بوش، روسیه به گرجستان حمله کرد؛ در دوران اوباما، روسیه کریمه را تصرف کرد؛ در دوران بایدن، روسیه به اوکراین حمله کرد؛ من به عنوان تنها رئیس جمهور قرن بیست و یکم هستم که در دوره ریاست جمهوری، روسیه به کشور دیگری حمله نکرده است.»
 
رئیس جمهور پیشین آمریکا همچنین بحران اوکراین را نتیجه «عقب نشینی رقت بارآمریکا از افغانستان» خواند که علاوه بر به کشتن سربازان آمریکایی، سبب از دست رفتن ۸۵ میلیارد دلار از تجهیزات ارتش این کشور شد.
وی همچنین ضمن توصیف «پوتین» به عنوان فردی «باهوش» که در نتیجه انجام عملیات در اوکراین، فقط متحمل تحریم‌ها شده، سران فعلی آمریکا را «احمق» خواند.
 
«ترامپ» که تاکنون در دو انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ و ۲۰۲۰ شرکت کرده، اعلام کرد که در انتخابات ۲۰۲۴ نیز شرکت می‌کند.
 
وی گفت «برای بار سوم این کار را انجام می‌دهم.»
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *