رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

عنایتی: فولاد نسبت به نیم فصل اول کاملاً متحول شده/ ۸ سالم بود که می‌خواستند سرخابی‌ها را خصوصی کنند

13:52 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۳۸۸
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: همه برای کسب نتیجه خوب مصمم هستیم و تمام توانمان را برای گرفتن نتیجه به کار می‌گیریم.

- رضا عنایتی، سرمربی تیم فوتبال هوادار تهران در نشست خبری پیش از بازی مقابل فولادخوزستان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*با تیمی بازی داریم که نسبت به نیم فصل اول کاملاً متحول شده است و می‌دانیم بازی سختی داریم. این تیم نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیاست و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم. تمام کارهایی که باید انجام دهیم، در طول هفته انجام شده.

*بنا به فشردگی بازی‌ها، نمی‌توانیم کار تاکتیکی کنیم. بیشتر فیلم می‌بینیم و صحبت می‌کنیم تا تمام تذکرات را به بازیکنان گوشزد کنیم. همه برای کسب نتیجه خوب مصمم هستیم. تمام توانمان را برای گرفتن نتیجه به کار می‌گیریم. امیدوارم هر دو تیم سالم از بازی خارج شوند. مطمئنم بازیکنانم اگر انگیزه‌ای که مقابل سایر رقبا داشتند، در این دیدار هم بگذارند، موفق می‌شویم.

*شرایط مصدومیت‌ها هم روی روند کار ما تاثیر گذاشته است. نبود محمدی، باقری و بشاگردی کار ما را سخت کرده، اما سایر بازیکنان با تمام وجود کار می‌کنند که نتیجه‌ای بگیریم که در پایان مسابقه شاد باشیم.

*باخت هوادار در بازی رفت و اعتراض به داور مسابقه؟ آن بازی یک شرایط خاص داشت. گل ما مردود اعلام شد و پنالتی‌های ما را نگرفتند. خیلی راحت امتیاز از دست دادیم. گذشته‌ها گذشته و به آینده نگاه می‌کنیم. ان‌شاء‌الله شرایط طوری پیش برود که مساوات وجود داشته باشد. قطعا داور تمام توان خود را برای بازی می‌گذارد و مطمئنیم نتیجه بازی در داخل زمین رقم می‌خورد.

*هدف هوادار برای سال اول ماندن در لیگ برتر است. بیشتر از این نمی‌خواهیم، اما دست از تلاش نمی‌کشیم. من و مجموعه تمام تلاش خودمان را به کار می‌گیریم که در پایان فصل شرایط خوبی داشته باشیم.

*حواشی سربازی بازیکنان استقلال؟ در مورد بازیکنان سرباز نمی‌توانم اظهارنظر کنم و مراجع باید صحبت کنند. اگر بتوانیم ماده، تبصره و قانونی در فوتبال داشته باشیم که اگر قرار است بازیکنی دو، سه ماه دیگر سرباز شود بتواند تا آخر فصل بازی کند یا در همان اول فصل جلویش را را بگیرند، خیلی بهتر است. من اطلاعات کافی ندارم و نمی‌توانم خیلی صحبت کنم.

*خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس؟ هشت سالم بود که می‌خواستند این دو تیم را خصوصی کنند. الان ۴۶ ساله هستم و این بحث داغ داغ است. نمی‌دانم کار در چه مرحله‌ای است، اما امیدوارم شرایطی فراهم شود که تمام تیم‌های ما خصوصی شوند. در لیگ خودمان هفت، هشت تیم اسم خصوصی دارند، اما با دوجه دولتی اداره می‌شوند. امیدوارم وقتی ۷۶ ساله شدم در همین نشست خبری نپرسید که خصوصی سازی چه شد؟ امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبمالمان رخ دهد. امیدوارم که اتفاق خوبی برای فوتبالمان بیفتد.

*انتقال بازی‌های هوادار از کرج به ورزشگاه پاس قوامین در تهران؟ چمن بسیار آماده و کیفیتش خوب است. باید تشکر ویژه‌ای از مدیریت ورزشگاه پاس قوامین داشته باشیم. همه توان‌شان را به کار گرفتند که بازی‌های خودمان را از کرج به تهران بیاوریم. امدوارم این معضل ورزشگاه حل شود. این اتفاق وجهه خوبی برای فوتبال‌مان ندارد. به خدا و به قرآن ورزشگاه درست کردن کاری ندارد. اگر مسئولان ما جدی‌تر باشند، حل می‌شود. این خواسته تمام کشور و همه هواداران شهر‌ها و شهرستان‌هاست. فریاد می‌زنند که یک ورزشگاه در خور شأن خودشان داشته باشند و این حق مسلم‌شان است و امیدوارم عزمی جزم شود که فوتبالمان به سمت حرفه‌ای شدن برود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *