فکری: امیدواریم عدالت داوری را مقابل آلومینیوم ببینیم

17:44 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۳۸۰
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امیدواریم عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد برای دو طرف باشد و بر روی روند بازی تاثیر گذار نباشد.

- محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر، صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از بازی با فولاد بازیکنانم در شرایط روحی و روانی بهتری هستند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم. بازیکنانم انگیزه خوبی دارند و امیدواریم که با آرامش وارد زمین شوند و بتوانیم امتیاز بگیریم.

*در بازی با فولاد اگرچه نتیجه را واگذار کردیم، اما یک بازی امیدوارکننده ارائه دادیم و امیدواریم که فردا هم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.

*خواهش من از داوری و کمیته داوران این است که نگاه به نداشته‌هایمان نکنند. شاید ما در مسجدسلیمان امکانات، هتل و پرواز خوب نداشته باشیم و با سختی‌های بیشتری به این شهر بیایند، اما این نداشته‌ها باعث نشود که روی سوت‌هایشان تاثیر بگذارد.

*مردم این شهر پشت این تیم هستند و به نتایج این تیم امیدوار هستند و این نتایج روی زندگی آن‌ها تاثیر گذار است. امیدواریم عدالت داوری را ببینیم و اگر اشتباهاتی هم صورت می‌گیرد برای دو طرف باشد و بر روی روند بازی تاثیر گذار نباشد. امیدوارم خودمان هم خوب بازی کنیم تا برنده از زمین خارج شویم.

*برای بازی فردا تعدادی از بازیکنان آسیب دیده هستند، اما مشکل خاصی نیست و جایگزین‌ها توانمند هستند.

*پیام من به هواداران نفت مسجدسلیمان این است که از تیم حمایت کنند. بازیکنان نیز با تمام وجود تلاش می‌کنند تا مردم را خوشحال کنند و تیم در لیگ برتر بماند. مردم ناامید نشوند تا با کمک هم نفت را در لیگ برتر حفظ کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *