پایان کار تنیسور‌های کشورمان در مسابقات پیش مقدماتی جهانی

16:19 - 07 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۲۰۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
تیم‌های ملی زیر ۱۶ سال ایران با کسب عناوین قهرمانی و نائب قهرمانی به کار خود در سریلانکا پایان دادند.

- رقابت‌های پیش مقدماتی جهانی در بخش پسران با عنوان دیویس کاپ و در بخش دختران با عنوان بیلی جین کاپ به مدت یک هفته به میزبانی سریلانکا برگزار شد و نمایندگان کشورمان پس از پیروزی مقابل تمامی حریفان خود به دیدار پایانی صعود کردند.

صبح امروز و با انجام دیدار فینال، پسران ایران به مصاف قزاقستان رفتند و دختران کشورمان با مغولستان دیدار کردند.

در اولین دیدار بخش انفرادی امیر علی قوام موفق شد با نتیجه ۳-۶، ۷-۶ و ۵-۷ مقابل نماینده قزاقستان به پیروزی برسد و کسری رحمانی با نتیجه ۵-۷ و ۲-۶ دیگر تنیسور حریف را مغلوب کرد تا با کسب این نتیجه پسران ایران عنوان ارزشمند قهرمانی را به نام خود ثبت کنند.

در بخش دختران نیز نیلی عطفی در نخستین مسابقه روز هفتم بازی‌ها ۷-۶، ۶-۳ و ۱-۶ مغلوب نماینده مغولستان شد. ماندگار فرزامی با نتیجه ۶-۷ و ۱-۶ از سد حریف خود عبور کرد تا تکلیف تیم پیروز در دیدار دونفره مشخص شود.

در بخش دونفره ایران با ترکیب ماندگار فرزامی و مهرانه ظهوریان ۴-۶ و ۲-۶ مقابل حریف خود شکست خوردند تا در جایگاه دوم بایستند.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان با کسب عناوین برتر ضمن کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی، مجوز حضور در مقدماتی جهانی که سال آینده به میزبانی هند برگزار می‌شود را بدست آوردند.

در بخش دختران تیم ایران با ترکیب ماندگار فرزامی، نیلی عطفی و مهرانه ظهوریان با مربیگری مونا نوریان و تیم پسران با ترکیب کسری رحمانی، امیر علی قوام و‌سام پاروکی با مربیگری تونی اندروئیچ در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

این مسابقات از ۲ تا ۷ اسفند ماه در کلمبو سریلانکا برگزار شد.

عباس خیلتاش به عنوان مدیر فنی و هومن ثبوتی به عنوان سرپرست تیم‌های اعزامی به این رقابت‌ها را همراهی کردند.


برچسب ها: تنیس تیم ملی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *