بابایی: استقلال با ذهنیت برنده به میدان می‌رود/ مجیدی خوب کاری می‌کند به انتقادات توجهی ندارد

0:45 - 08 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۱۳۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: انتقاد‌هایی به نوع بازی استقلال می‌شود و مجیدی به آن اعتنایی ندارد که قطعاً کار خوبی می‌کند.

حمیدرضا بابایی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل فجرسپاسی اظهارداشت: استقلال بازی خوبی را به نمایش گذاشت و موفق شد ۳ امتیازی که باعث شد اختلافشان با تیم دوم بیشتر شود، کسب کند. استقلال زمانی با فجر بازی کرد که در بازی‌های گذشته نتایج خوبی کسب کرده بود و با وجود اینکه دو بازیکن تاثیرگذارش را از دست داده بود با انگیزه بالایی مقابل فجر قرار گرفتند.

وی افزود: استقلالی‌ها در این فصل از قدرت بالایی برخوردار هستند و در هر بازی با ذهنیت برنده پا به میدان می‌گذارند. فجر مقابل استقلال کم آورده بود و دست پاچه بازی می‌کرد و سعی کردند با سیستم دفاعی هشت نفره جلوی حملات استقلال را بگیرند. استقلال توانست با صبر و حوصله بازی را مدیریت کند و در آخر به پیروزی دست یابد. استقلال به بلوغ تاکتیکی تیمی خوبی رسیده و نبود یک یا دو بازیکن نمی‌تواند تاثیری در روند نتیجه‌گیری تیم داشته باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در رابطه با عملکرد آمانوف عنوان کرد: آمانوف بازیکن آماده‌ای نشان داده و از نظر من خیلی می‌تواند در ادامه فصل به کمک استقلال بیاید. او از تکنیک بالایی برخوردار است و از این جهت خرید خوبی برای استقلال به شمار می‌رود.

بابایی درباره سبک بازی استقلال تصریح کرد: انتقاد‌هایی به نوع بازی استقلال می‌شود و مجیدی به آن اعتنایی ندارد که قطعاً کار خوبی می‌کند. انتقادات همیشه هست و مربی باید کار خودش را انجام دهد. اگر او می‌خواست به انتقادات گوش کند بی شک آمار و ارقام اینگونه پیش نمی‌رفت.

وی در پایان در خصوص بازی هفته آینده استقلال مقابل نساجی در هفته بیستم لیگ برتر خاطرنشان کرد: استقلال در این فصل تفکر برنده دارد و این تفکر بازی‌ها را آسان می‌کند و انگیزه بازیکنان را برای بالا بردن جام قهرمانی بیشتر می‌کند. استقلال بازی به بازی پیش می‌رود و امتیازات لازم را جمع می‌کنند که به امید خدا در پایان فصل شاهد قهرمانی استقلال خواهیم بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *