بیش از۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان گلوگاه خلع ید شد

12:09 - 07 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۹۰۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری مازندران از خلع ید ۳ و نیم هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان گلوگاه خبر داد.

 - حجت الاسلام والمسلمین اکبری از خلع ید ۳ و نیم هکتار از اراضی ملی و منابع طبیعی در شهرستان گلوگاه خبر داد و  بیان کرد: با پیگیری‌های رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گلوگاه و اداره کل منابع طبیعی این شهرستان حکم خلع ید ۳ و نیم هکتار از اراضی ملی واقع در روستای نیالا از روستا‌های شهرستان گلوگاه اجرا واین اراضی باارزش به عرصه ملی بازگشت.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: رسیدگی به پرونده‌های اراضی ملی در همه حوزه‌های قضایی استان به صورت ویژه انجام می‌شود که نتیجه آن رسیدگی سریع‌تر و دقیق‌تر به پرونده‌های این حوزه و افزایش آرای خلع ید از عرصه‌های جنگلی و مرتعی استان است.

وی گفت: اراضی استان مازندران ازاراضی بسیار حاصلخیز و با ارزش است که همواره مورد توجه منفعت طلبان قرارگرفته است وسودجویان بدانند دستگاه قضایی استان نسبت به حفظ حقوق بیت المال پیگیر و قاطعانه پای کار ایستاده است و حسب وظیفه خود از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای برخورد قاطع با متجاوزان استفاده می‌کند.

گفتنی است، روستای نیالا در شهر گلوگاه از جمله روستا‌های سرسبز کشور است و نیالا روستایی ییلاقی از منطقه هزارجریب در ۳۰ کیلومتری جنوب شهرستان گلوگاه و در ۵۵ کیلومتری جنوب شرقی شهرستان بهشهر است که پس از طی مسیری زیبا از رشته کوه البرز بر تارک ضلع جنوبی البرز دیده می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *