پلن جدید فدراسیون والیبال برای جام باشگاه‌های آسیا؛ میزبانی اصفهان و ارومیه جابه‌جا می‌شود

11:24 - 06 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۸۷۳
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
فدراسیون والیبال برای میزبانی از رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا روز شنبه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

- پس از اعطای میزبانی رقابت‌های والیبال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۲۲ به شهر ارومیه، موضوع بدهی قدیمی و چند میلیاردی باشگاه شهرداری ارومیه که از سال ۱۳۹۵ و از زمان حضور خانواده تراویسا به وجود آمده بود سوژه رسانه‌ها شد و باعث شد این میزبانی با اما و اگرهایی روبرو شود.

باشگاه شهرداری ارومیه زیر بار یک بدهی بین‌المللی و سنگین ۲۰ میلیاردی قرار دارد و این در حالیست که این باشگاه طبق آخرین اولتیماتوم فدراسیون والیبال، فرصتی برای پرداخت بدهی میلیاردی خود ندارد و حتی به گفته داورزنی برای میزبانی ارومیه در کنفدراسیون والیبال آسیا ریش گرو گذاشته‌اند، زیرا باید تا ۲ هفته پیش شهر و هتل میزبان معرفی می‌شدند.

با وجود این اولتیماتوم‌ها تاکنون مدیران باشگاه شهرداری ارومیه اقدامی برای حل و فصل این مشکل و پرداخت بدهی‌ها انجام نداده‌اند و به این ترتیب به نظر می‌رسد هواداران پرشور ارومیه‌ای باید قید میزبانی از جام باشگاه‌های آسیا را بزنند.

از همین رو فردا (شنبه) در جلسه‌ای فوق‌العاده در فدراسیون والیبال در مورد میزبانی ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا تصمیم گیری خواهد شد، اما شنیده‌ها حاکیست که فدراسیون والیبال تصمیم دارد میزبانی از رقابت‌های نوجوانان آسیا که در اصفهان بود را به شهر ارومیه بسپارد و در مقابل شهر اصفهان با توجه به شرایط مناسب مالی باشگاه سپاهان اصفهان به جای ارومیه میزبان جام باشگاه‌های آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا معرفی شود.

لازم به ذکر است جام باشگاه‌های آسیا در نیمه دوم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد و علاوه بر تیم قهرمان لیگ برتر ۱۴۰۰ ایران، امکان حضور یک تیم دیگری از ایران به عنوان میزبان رقابت‌ها وجود دارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *