زمان اعلام لیست تیم ملی برای دیدار با کره‌جنوبی مشخص شد

11:23 - 06 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۸۷۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرپرست تیم ملی فوتبال برنامه ملی‌پوشان را برای ۲ دیدار باقیمانده مقدماتی جام جهانی قطر را تشریح کرد.

- حمید استیلی درباره برنامه تیم ملی فوتبال برای ۲ بازی باقیمانده مرحله انتخابی جام جهانی قطر، اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بعد از دربی در تاریخ ۲۶ اسفند، بیست و هفتم اردو را با بازیکنان داخلی شروع می‌کنیم. آن‌ها به اردو می‌آیند و در قرنطینه هستند. بیست و هشتم اسفند عازم کره جنوبی می‌شویم و بیست و نهم در آنجا تمرین می‌کنیم. چون فیفادی از اول فروردین است، لژیونر‌ها روز دوم فروردین به ما می‌رسند. دوم و سوم تمرین می‌کنند و روز چهارم فروردین با کره جنوبی بازی می‌کنیم. پنجم بر می‌گردیم. روز‌های ششم، هفتم و هشتم در تهران تمرین و روز نهم با لبنان بازی می‌کنیم.

*روز دهم برای مراسم قرعه کشی جام جهانی، دیدن هتل محل اسکان و بقیه کار‌های لازم، راهی دوحه می‌شویم. چهاردهم نیز از دوحه به ایران بر می‌گردیم.

*لیست تیم ملی ۲۶ اسفند و با حضور تمام بازیکنان (داخلی‌ها و لژیونرها) اعلام می‌شود. هنوز اسکوچیچ را ندیده‌ام؛ او در مرخصی و کرواسی است. فکر کنم ظرف ۱۰ روز آینده بر می‌گردد. به آلمان می‌رود تا بازی سردار آزمون در لورکوزن را ببیند. ان‌شاالله در ترکیب قرار بگیرد. سپس اسکوچیچ به ایران بر می‌گردد و با او در این رابطه از نزدیک صحبت می‌کنیم.

*بیست و هفتم در اردوی هتل المپیک به قرنطینه می‌رویم. از بچه‌ها تست PCR گرفته می‌شود و ان‌شاالله مشکلی نداشته باشیم. ۲۸ اسفند هم عازم کره جنوبی می‌شویم. از شرکت ایران ایر که کمک کرد بحث چارترینگ ما حل شود، تشکر می‌کنم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *