دوئل طارمی و آزمون در اروپا شکل می‌گیرد؟

12:27 - 06 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۸۶۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
زوج خط حمله تیم ملی فوتبال ایران می‌توانند در مرحله یک هشتم پایانی لیگ اروپا مقابل یکدیگر قرار بگیرند.

- در شبی که گذشت، بازی‌های دور برگشت پلی آف حذفی لیگ اروپا برگزار شد و ۱۶ تیم مرحله یک هشتم پایانی مشخص شدند. بر این اساس تیم‌های لیون، موناکو، اسپارتاک مسکو، آینتراخت فرانکفورت، گالاتاسرای، ستاره سرخ بلگراد، بایر لورکوزن و وستهم به عنوان صدرنشینان دور گروهی در سید ۱، و تیم‌های سویا، آتالانتا، پورتو، لایپزیگ، بارسلونا، گلاسکو رنجرز، رئال بتیس، براگا به عنوان برندگان دیدار‌های پلی آف در سید ۲ قرار خواهند گرفت.

تیم‌های سید ۱ و سید ۲ لیگ اروپا امروز در قرعه کشی که انجام خواهد شد حریفان خود را خواهند شناخت. طبق این سید بندی تیم‌های بایرلورکوزن آلمان (سید ۱) و پورتو پرتغال (سید ۲) این شانس را دارند تا در این مرحله با یکدیگر روبرو شوند.

لورکوزن در نقل و انتقالات ژانویه ۲۰۲۲ سردار آزمون مهاجم ۲۶ ساله تیم ملی ایران را به ترکیب خود اضافه کرد، اما او تاکنون برای این تیم آلمانی به میدان نرفته است. تیم فوتبال پورتو هم در دو فصل اخیر با درخشش‌های مهدی طارمی نتایج خوبی در فوتبال اروپا به دست آورده و به تیمی قابل احترام تبدیل شده است. آن‌ها فصل گذشته با حذف یوونتوس در مرحله یک هشتم پایانی (با گلزنی طارمی) حریف چلسی در مرحله یک چهارم پایانی شدند و دیداری نزدیک مقابل تیم قهرمان (باز هم با گلزنی طارمی)، از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

تقابل دو ستاره خط حمله تیم ملی که با درخشش‌های خود زمینه‌ساز صعود مقتدرانه ایران به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شدند، برای هر فوتبال‌دوست ایرانی می‌تواند جذاب باشد. قرعه کشی مرحله یک هشتم پایانی لیگ اروپا امروز جمعه ۶ اسفند از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت تهران در نیون سوئیس برگزار خواهد شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *