شانس بالای مهاجم تیم ملی برای افتخاری دیگر؛ طارمی بازیکن هفته اروپا می‌شود؟

10:42 - 06 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۸۶۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران این شانس را دارد تا به عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا انتخاب شود.

- درخشش مهدی طارمی در پیراهن پورتو دیگر خبری تازه و هیجان انگیز نیست و فوتبال‌دوستان ایرانی به این روند عادت کرده‌اند. دیشب و در ادامه درخشش‌های طارمی در تیم باشگاهی خود، پورتو موفق شد لاتزیو را در ورزشگاه المپیکو رم با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف سازد و با توجه به نتیجه ۲ بر یک حاصل شده در بازی رفت، در مجموع با نتیجه ۴ بر ۳ از سد عقاب‌های ایتالیا بگذرد و به مرحله یک هشتم پایانی لیگ اروپا راه پیدا کند.

طارمی در این دیدار همه کاره تیمش بود و با یک گل یک پاس گل تیمش را از این مرحله با موفقیت عبور داد. مهاجم ایرانی ابتدا در دقیقه ۳۱ با یک ضربه پنالتی پاسخ پنالتی چیرو ایموبیله مهاجم لاتزیو را داد، سپس در دقیقه ۶۸ و در اوج هنرنمایی با یک پاس زیبا ماتیاس اوریبه را در موقعیت گلزنی قرار داد و پایه گذار گل دوم پرتو شد.

در ۸ دیداری که شب گذشته در چارچوب لیگ اروپا برگزار شد، تنها ۳ بازیکن عملکردی مشابه با مهاجم تیم ملی ایران داشتند. روسلان مالینوفسکی هافبک آتالانتا با دو گلی که وارد دروازه المپیاکوس کرد زمینه‌ساز پیروزی ۵ بر یک تیمش مقابل نماینده یونان (در مجموع) شد. در دیگر دیدار دیشب، براگا پرتغال میزبان شریف مولداوی بود. در این مسابقه ریکاردو هورتا و یوری مدیروس هر کدام با یک گل و یک پاس گل باعث برتری دو بر صفر تیم‌شان مقابل این تیم گمنام شدند.

مهدی طارمی با توجه به اینکه مقابل تیمی نام آشنا و در خارج از خانه چنین عملکرد درخشانی داشته می‌تواند شانس بسیار بالایی برای کسب عنوان برترین بازیکن این هفته لیگ اروپا داشته باشد. مهاجم بوشهری پیش از این در بین سه نامزد کسب عنوان زیباترین گل سال (جایزه پوشکاش) قرار گرفته بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *