دستگیری سه شرور در شهر ری

14:50 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۷۵۳
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۳ شرور سابقه دار در این شهرستان خبر داد و گفت: متهمان با ایجاد رعب و وحشت و درگیری باعث اخلال در نظم عمومی شده بودند.
- سرهنگ دوستعلی جلیلیان فرمانده انتظامی شهرستان ری بیان داشت: در پی اعلام خبری از مرکز فوریت‌های ۱۱۰ مبنی بر ایجاد رعب و وحشت، درگیری و همچنین اخلال نظم در محدوده "خاور شهر" تیم عملیات کلانتری خاور شهر سریعاً به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران مشخص شد درگیری و قمه کشی مابین ۳ نفر از اراذل و اوباش خاورشهر رخ داده است که تیم عملیات با رعایت کلیه قوانین هر ۳ نفر را در محل دستگیر و به کلانتری خاور شهر انتقال دادند.
 
بیشتر بخوانید:

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هر ۳ متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر با همین عنوان مجرمانه دستگیر شده اند اعلام داشت: به علت جراحت وارده و نامساعد بودن وضعیت جسمانی یک نفر از آن‌ها به بیمارستان منتقل و پس از پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ جلیلیان در پایان خاطرنشان کرد: پلیس ری به هیچ شخص یا اشخاصی اجازه نخواهد داد تا آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند و با مخلان نظم و امنیت برابر قانون و قاطعانه برخورد خواهد کرد.
 

برچسب ها: پلیس دستگیری

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *