با ورود قضایی یک دستگاه ام آر آی از گمرک سیرجان پس از ۱۶ سال ترخیص شد

14:00 - 05 اسفند 1400
کد خبر: ۷۹۸۷۴۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
در سفر رئیس کل دادگستری استان کرمان به شهرستان سیرجان و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، تدابیرو راهکار‌های موجود برای تکلیف کالا‌های رسوبی اندیشیده شد.

 - یدالله موحد در جریان بازدید از از منطقه ویژه اقتصادی  سیرجان و  در جمع خبرنگاران گفت: دستگاه قضایی استان کرمان بر اساس تاکیدات رئیس قوه قضاییه به موضوع نظارت بر انبار‌ها ورود کرده و تلاش می‌کند که کالا‌های رسوبی موجود را تعیین تکلیف و گزارش اقدامات انجام شده را نیز به ریاست قوه قضاییه ارسال کند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان خاطر نشان کرد: تعیین تکلیف کالا‌های رسوبی در انبار‌های گمرک، بر عهده دستگاه‌های اجرایی از جمله دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی بوده است، اما به دلیل اهمیت موضوع، دستگاه قضایی نیز به این عرصه ورود کرده و تلاش می‌کند که تدابیر لازم برای تعیین تکلیف این کالا‌ها را اتخاذ کند.

وی گفت: این کالا‌ها پس از تعیین تکلیف قانونی، در اختیار صاحبان آن‌ها و یا بر حسب مورد در اختیار سازمان جمع آوری و نگهداری اموال تملیکی و یا ستاد اجرایی فرمان امام قرار خواهند گرفت.

گفتنی است در سفر رئیس کل دادگستری استان کرمان به شهرستان سیرجان و بازدید از منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان، تدابیرو راهکار‌های موجود برای ترخیص یک دستگاه ام آر آی از گمرک پس از ۱۶ سال اندیشیده شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *